Featured Replies
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
sofie80
Dag allemaal,
Ik zit al een eindje met de gedachte om minder-mobiele en anders-valide personen kledij aan te bieden,
en dit met een bestelwagen, dus bij de mensen thuis.
Ik had in eerste instantie gedacht aan kledij van 'Damart' hier in Belgie erg bekend bij de senioren,
aanvullend met aangepaste kledij specifiek voor minder-mobiele personen.
Of er zouden kunnen retouches aangebracht worden aan de kledij die men aankoopt.
Ik had ook gedacht aan grote maten mode.
Wat denken jullie van dit idee of 'concept'?
Zou ik gewoon kunnen bellen of mailen naar 'damart' en vragen of ik kledij kan aankopen aan de inkoopsprijs?
Betwijfel wel eerlijk gezegd dat ze dit zullen willen doen...
Weet eigenlijk ook niet waar ik anders aan kledij kan geraken voor ouderen? op internet vind ik niet veel..
Zou dit rendabel kunnen zijn?
Hoe maak ik mij bekend? Ik zou enkel in de stad (Roeselare ,west-vlaanderen) willen werken, hier wonen toch zo'n
50.000 mensen.
Zou ik dit met flyers doen?
Ik ben zorgkundige van opleiding en werk part-time in de nacht in een rusthuis.
Voorheen werkte ik als chauffeur met een busje die ouderen heen en terug van het dagcentrum bracht, dus weet
ik wel een beetje waar ouderen wonen.
Bedankt voor de info!