Wij zijn druk bezig met het zoeken van een pand. Mijn begeleider/docent hoge school vertelde mij gisteren dat er een soort van 'regel' is wat betreffend onroerend goed en retail.
Hierbij vertelde hij dat je omzet de jaarhuurpijs x 13 of 14 moet zijn om voldoende omzet te draaien voor een bestaansrecht.
Ik heb de cijfers van ons begroting en verwachtingen bekeken, maar hier komen wij zeker niet aan.
Is iemand hier bekend mee? of moet ik het met een korreltje zout nemen?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
robhan
robhan
Beste ondernemers,
Wij zijn druk bezig met het zoeken van een pand. Mijn begeleider/docent hoge school vertelde mij gisteren dat er een soort van 'regel' is wat betreffend onroerend goed en retail.
Hierbij vertelde hij dat je omzet de jaarhuurpijs x 13 of 14 moet zijn om voldoende omzet te draaien voor een bestaansrecht.
Ik heb de cijfers van ons begroting en verwachtingen bekeken, maar hier komen wij zeker niet aan.
Is iemand hier bekend mee? of moet ik het met een korreltje zout nemen?
mvg
rob
[titel aangepast - mod]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/31300-verhouding-jaarhuurprijsomzet-in-retail/Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag