Emailen met de belastingdienst

Aanbevolen berichten

Retired Mod     7,5k 1439

Ik las net een bericht over fraude bestrijdingsactie van de belastingdienst.

 

http://www.rijksoverheid.nl/ministeries/fin/nieuws/2011/03/23/belastingdienst-pakt-gesjoemel-met-kassa-s-aan.html

 

Zoals bekend is e-mailen met de belastingdienst niet mogelijk, maar blijkt dat ze nu ook voorzichtig met e-mail aan de slag gaan,het artikel gaat over afroommodules op kassa's en dat ondernemers die dat gebruiken alsnog vrijwillig aangifte kunnen doen tegen lagere boetes (spijtoptanten regeling). maar het gekozen emailadres waar deze spijtoptanten zich kunnen melden om af te rekenen deed mij wel erg glimlachen. kassa (at) belastingdienst.nl

 

Ze hebben goed begrepen dat e-mailadressen kort en bondig moeten zijn maar de keuze van het juiste sleutelwoord is nog best lastig.

Link naar reactie

-----------------------------------------------------------------------------

De Belastingdienst gebruikt e-mail niet voor de uitwisseling van vertrouwelijke informatie met de burger of voor de bekendmaking van beslissingen. De Belastingdienst hanteert conventies voor het gebruik van e-mail. Deze zijn te vinden op www.belastingdienst.nl.

==============================================================================

 

 

Dat stond in een mailtje afkomstig van noreply@belastingdienst.nl

Link naar reactie

Gelukkig is er eindelijk een opening, maar alleen voor adviseurs. Ik krijg met regelmaat het mailadres van de inspecteur doe vragen stelt, eindelijk!!

Eindelijk een echt belastingdienst.nl adres of, zoals ik wel eens heb gekregen bij gebrek aan beter, een hotmailadres?

]

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 220 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.