De firma Vodafone biedt de mogelijkheid om het telefoonverkeer richting een vast nummer te ontvangen op een gsm met een zakelijk abonnement.
Ik ben benieuwd of iemand al ervaring heeft met deze dienst.
(Wat is de kwaliteit van de verbinding? Wat zijn de belkosten voor de klant? etc)
Misschien dat concurrenten als T-mobile, KPN en anderen ook dit soort diensten aanbieden. Als je je ervaring hiermee wil delen dan stel ik dat ook op prijs.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Ard-Sc
Ard-Sc
De firma Vodafone biedt de mogelijkheid om het telefoonverkeer richting een vast nummer te ontvangen op een gsm met een zakelijk abonnement.
Ik ben benieuwd of iemand al ervaring heeft met deze dienst.
(Wat is de kwaliteit van de verbinding? Wat zijn de belkosten voor de klant? etc)
Misschien dat concurrenten als T-mobile, KPN en anderen ook dit soort diensten aanbieden. Als je je ervaring hiermee wil delen dan stel ik dat ook op prijs.
Uw online yoga magazijn ...
Poweryoga: Meer dan een goed voornemen
Inspiratie
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/31321-ervaring-met-vastopmobiel/Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag