Februari oprichting VOF middels inschrijving KVK bevestigd:
In 2010 resultaat genoten die ik wil verwerken zijnde als resultaat uit overige werkzaamheden
In 2010 een PC aangeschaft ten gunste van zakelijke activiteiten
Vraag: Hoe nu deze PC te verwerken?
Telefoon met de belastingtelefoon leverde een reactie op dat ik de PC in zijn geheel moest activeren en in de termijn van 5 jaar moest afschrijven tot de restwaarde. Mag ik dan in 2010 dus ook 700-200/5 = 100 opvoeren als kosten zijnde afschrijving?
Ik dacht dat ik middels de WASO de PC in zijn totaliteit ten laste van mijn winst in 2010 kon brengen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
HJ-P
HJ-P
Situatieschets:
Februari oprichting VOF middels inschrijving KVK bevestigd:
In 2010 resultaat genoten die ik wil verwerken zijnde als resultaat uit overige werkzaamheden
In 2010 een PC aangeschaft ten gunste van zakelijke activiteiten
Vraag: Hoe nu deze PC te verwerken?
Telefoon met de belastingtelefoon leverde een reactie op dat ik de PC in zijn geheel moest activeren en in de termijn van 5 jaar moest afschrijven tot de restwaarde. Mag ik dan in 2010 dus ook 700-200/5 = 100 opvoeren als kosten zijnde afschrijving?
Ik dacht dat ik middels de WASO de PC in zijn totaliteit ten laste van mijn winst in 2010 kon brengen.
MVG
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/31349-verwerking-pc-in-vof/Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag