in 2010 met een ex studiegenoot wat websites geexploiteerd (momenteel dit in een VOF zitten) en daarvoor in 2010 vaak in de weekenden bij elkaar overleg gevoerd. Nooit bonnen van de KM of de gezamenlijke LUNCH bewaard.
Vraag:
Kan ik deze 110KM retour (a 0,19) en kosten voor lunch nu op redelijke wijs schatten en ten laste van mijn resultaat uit overige werkzaamheden 2010 brengen?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
HJ-P
HJ-P
Situatieschets:
in 2010 met een ex studiegenoot wat websites geexploiteerd (momenteel dit in een VOF zitten) en daarvoor in 2010 vaak in de weekenden bij elkaar overleg gevoerd. Nooit bonnen van de KM of de gezamenlijke LUNCH bewaard.
Vraag:
Kan ik deze 110KM retour (a 0,19) en kosten voor lunch nu op redelijke wijs schatten en ten laste van mijn resultaat uit overige werkzaamheden 2010 brengen?
[titel verduidelijkt - mod]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/31351-lunch-en-reiskosten-aftrekbaar/Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag