• 0

factuur en sticker op 1 vel, waar kopen

Tot dusver print ik facturen op gewone printpapier en adresstickers op losse stickervellen. Nu we met meerderen tegelijk inpakken is het makkelijker als de adressticker op hetzelfde vel als de factuur zit, zodat je meteen de juiste te pakken heb. Ik ben http://www.labelworld.nl/html/hoe_werkt_het_.html tegen gekomen die zoiets biedt. Ik weet niet of er nog andere webwinkeliers zijn die dit gebruiken? Tips qua adressen waar het beste in te kopen?

Alvast bedankt!

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

• 0

Mijn gewone en label printer staan parallel opgesteld. Hetzelfde geldt voor in te pakken en aan te melden zendingen, waarvoor ik dozen opzet. Heb je geen pakbonnen? Paperclips of post-its blijven ook nog steeds een geweldig hulpmiddel om e.e.a bij elkaar te houden.

Met vriendelijke groet,

Wigbolt

• 0

Bedankt voor de reacties. @Wigbolt: op mijn factuur staat bij ieder product de inpaklocatie dus ik kan het factuur meteen als pakbon gebruiken. Het idee van envelop is op zich ook wel goed maar zal me wel weer meer tijd kosten. Ik vind 'factuur met sticker erop' vooral handig omdat je dan meteen de juiste hebt en wel zonder envelop adres kan plakken. Nu gebruik ik a4 stickervellen waar 45 stickers op passen, en als meerdere personen tegelijk inpakken moeten zij de stickervel steeds delen.

Ik kreeg van Wigbolt de tip eens naar Herma te kijken (bedankt trouwens) maar zo te zien hebben zij het niet. Ik heb in ieder geval een kleine hoeveelheid nu besteld bij labelworld en zal laten weten of het bevalt zodra het binnen is.

Mocht iemand nog een ander adresje weten dan hoor ik het graag.

• 0

Beetje late post maar ik wil even laten weten dat ik inmiddels stapels heb ingekocht bij labelworld en dat het zeer goed bevalt. Het scheelt tijd, vooral als er net na 5en nog een paar bestellingen binnen sprokkelen en je dus meteen wil inpakken -> de sticker heb je meteen, het hoeft niet nog eens los geprint te worden. Verder is er minder kans op fouten en kunnen meerdere personen tegelijk inpakken (ze hoeven de stickervel niet te delen). Mooie tijdsbesparing dus. :-)

Het verbaasd me hoe weinig leveranciers je hiervoor tegenkomt, terwijl ik wel weleens webwinkels tegenkom die dit gebruikt.

• 0

we hebben een odbc koppeling met het dpd systeem. ik klik op icoontje (vanaf elke computer) en barcode sticker rolt uit de (speciale) etiketten printer

voorheen ook altijd factuur in venster-enveloppe als adresdrager, maar met de labels gaat een stuk sneller. Vooral met de labelprinter naast de inpakmachine.

ik denk dat alle pakketvervoerders wel een dergelijk systeem hebben. Ook zij hebben het adres meteen op het dagrapport en aan de barcode gekoppeld

www.trailerplus.nl onderdelen voor aanhangers en boottrailers

Virtuele rondleiding in ons magazijn

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar