• 0

Kosten laden van Container Rotterdam

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

2x de helft.

 

Misschien moet je eens wat offerteaanvragen doen?

 

Voor een ondernemerd, ben je niet echt ondernemend? :) Er is daarnaast al veel geschreven over containers en kosten op het forum. Wellicht een idee om de zoekfunctie te gebruiken.

 

Misschien ook een idee om al uit te wijden over zaken die je zelf al hebt ondernomen om die prijs te kunnen bepalen?

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com

Link naar reactie
  • 0

Voor de containers kom ik voornamelijk import gerelateerde vragen tegen. Ik zou het juist willen exporteren, en daar kom ik niet veel vragen tegen.

 

Vragen aan bedrijven kan altijd, maar misschien zou het hier juist makkelijker te gaan. Ik heb nog niks concreets namelijk, ik heb alleen een prijsrange nodig. Moet ik dan denken aan 400-500 euro, of gaat het om +2000.

 

Domme vragen bestaan niet toch?

Link naar reactie
  • 0

Het gaat ook niet zozeer om domme vragen, eerder luie vragen/vragers :)

 

Het forum krijgt meerwaarde als iedereen wat komt brengen en blijk geeft van het feit dat ze zelf ook al eea hebben uitgezocht. Vandaar mijn opmerking.

 

Ik weet niet wat het kost, maar er zijn wel wat leden die in de im/export zitten en die je vraag wel kunnen beantwoorden!

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com

Link naar reactie
  • 0

Bij Incoterm FOB ,heb je niet alleen te maken met het inladen van de container, maar er zijn nog meer kosten voor jouw rekening, zoals uitvoerdocumentatie, afleveren op de containerterminal en inladen van de container aan boord van het schip. Bij hele (FCL) containers wordt er meestal bij de fabriek geladen, bij deelzendingen (LCL) lever je aan in de haven en wordt er door de expediteur een verzamelcontainer geladen.

Bij FOB levering zal jouw klant waarschijnlijk zelf een expediteur of rederij voorschrijven die dan ook voor jou het FOB gedeelte kan afhandelen.

Reken dan ongeveer op de volgende kosten:

FCL container

containertrucking - afhankelijk van waar de container geladen wordt - Randstad EUR 200 - 300

THC (container inladen in het schip) - EUR 200

documentatie - EUR 75

deelzending (LCL)

inladingskosten ongeveer EUR 50,00 per 1000kg

documentatie - EUR 75,00

Groeten, Gert-Jan

gert-jan.vangijs@vatlogistics.nl

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 273 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.