• 0

veel bezoekers op het bestelformulier maar geen bestellingen!?

Hoi,

 

ik heb op mijn website www.laser-lamp.nl elke dag veel bezoekers die op de bestelpagina klikken maar vervolgens niets gaan bestellen,

 

zou dit te maken hebben met een fout in het systeem of dat de bezoeker opeens niets meer wil gaan bestellen?

 

het kan niet komen omdat het bv een lang bestelformulier is, want het is amar heel kort als je andere webwinkel bekijkt..

 

 

wie heeft hier een antwoord op?

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

  • 0

Hallo Tim,

 

Ik heb geprobeerd wat bij je te bestellen. Na het selecteren van mijn bank (iDEAL) klik ik op "Verder" en dan krijg ik de melding "Bad Request - Your browser sent a request that this server could not understand. Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request. Apache/2 Server at localhost Port 80."

 

Bij nog een keer proberen lukt het overigens wel. Maar als ik dan mijn iDEAL transactie annuleer, zeg jij "De transactie is succesvol verlopen. Bedankt voor uw aankoop, wij zullen uw bestelling zo spoedig mogelijk verzenden." Lijkt me niet helemaal in orde ...

 

Wat andere suggesties waarom mensen af zouden kunnen haken:

- een onlogische mix van Nederlands en Engels

- geen verwijzing naar je algemene voorwaarden in het bestelproces

- in het bestelproces zie ik niet dat verzending gratis is (en die tekst bovenin valt onvoldoende op)

 

En "enter your coupon number"? Heb ik wat gemist? ???

 

Groet,

 

John

 

[Edit] En je bestelformulier loopt uit het kader (de button verdwijnt onder de rechter kolom), dat oogt niet echt professioneel.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 216 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.