Waar kan ik een geheime bankrekening openen?

Aanbevolen berichten

Die bankrekeningen zijn zo geheim, dat je ze natuurlijk niet vind op Google.

 

Daarnaast, waarom zou je er 1 willen?

 

*Hier zit een luchtje aan*

 

Zwartsparen? Geld doorsluizen/witwassen? mensen oplichten? ::)

Formerly known as Knuffelbeertje

Link naar reactie

Kindekes, Kindekes, waarom allemaal van die grappig bedoelde antwoorden op een serieuze ondernemersvraag?

 

Concreet advies: kom morgen tussen 20:00 en 20:30 naar café "De ruige Gerrit" aan de oude markt nr 12 in Den Bosch. Vraag naar eenarmige Leo of "Drakan de Kroaat". Zij openen voor jou een geheime bankrekening.

PS: neem je geld mee, in onopvallende vuilniszakken (de z.g.n. ""Rintje Ritsma"-methode)

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie

 

Er kunnen allerlei redenen zijn om een geheime bankrekening te openen. Sparen voor een verrassing voor je moeder of echtgenoot bijvoorbeeld. Cash betalingen van klanten waarvan je een aanzienlijk deel anoniem aan een goed doel wil geven.

 

Ik meen dat menig Nederlandse bank een filiaal in Luxemburg had waar je rekeningen op nummer kan openen. Als LIechtenstein of Andorra te ver weg zijn. Een ofshore credit card gekoppeld aan een ofshore bank account kan ook. Of is dat allemaal hetzelfde?

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie

 

Er kunnen allerlei redenen zijn om een geheime bankrekening te openen. Sparen voor een verrassing voor je moeder of echtgenoot bijvoorbeeld. Cash betalingen van klanten waarvan je een aanzienlijk deel anoniem aan een goed doel wil geven.

 

Ik meen dat menig Nederlandse bank een filiaal in Luxemburg had waar je rekeningen op nummer kan openen. Als LIechtenstein of Andorra te ver weg zijn. Een ofshore credit card gekoppeld aan een ofshore bank account kan ook. Of is dat allemaal hetzelfde?

 

Wat een onzin.

 

Het is waarschijnlijker dat TS een manier zoekt om anoniem een webshop op te zetten om zo mensen op te lichten. Of gewoon via marktplaats advertenties. Of hij houdt zich bezig met misleiding en/of bedrog en wil zo anoniem blijven.

 

Hoe anoniemer en geheimzinniger een offshore account is, brengt ook het risico met zich mee dat als er uiteindelijk geld op komt te staan het hoogstwaarschijnlijk gestolen wordt.

 

 

Formerly known as Knuffelbeertje

Link naar reactie

Waarom zover weg? ik heb een adresje direct hier bij mijn voordeur. Aonniem storten in blanco envelop 24x7 mogelijk.

 

Wij hebben een speciale ophaalservice, compleet met Guardian dogs. Uiteraard wordt door ons de code banken strikt nageleefd.... ;D

www.camelot-legal.nl

Link naar reactie

Ik heb overigens nog een Car Wash om zwart geld wit te wassen.

 

Mijn tarieven op basis van een commissie:

<10k = 5%

10k-25k = 4%

25k-50k = 3%

50k-200k = 2%

>200k = 1%

 

Ook lever ik pistolen en messen via mijn webwinkel PIPA SHOP

 

Tevens ook andere gear zoals een zwarte integraalhelm. Handig voor de driveby op je motor.

Formerly known as Knuffelbeertje

Link naar reactie

Lijkt mij een slotje op dit onderwerp, of we maken er een fun topic van?

 

Ja. We houden het nog even op dat laatste:

Waarom doet iedereen zo negatief. Als je het saldo (liefst positief) maar opgeeft aan de belastingdienst, dan mag de rekening voor mij en iedereen best geheim blijven. Let op dat de bank voldoet aan het deposito garantie stelsel. Dan moet het wel bekend en gefiatteerd zijn bij DNB. Er moet dan ook voor de overheid (belastingdienst) een makkelijker vindbaar bankrekening nummer gegeven word en. Bijvoorbeeld het persoonlijk BSN. (zoek de link ;) ). Je kunt dan 100% verwachten dat je BSN daar zeker geheim blijft. Niet toch?

Maar als de overheid zich niet vergaloppeerd, dan kan het nog bekend gemaakt worden door WikiLeaks. Het is dus nutteloos. Geheim en privacy bestaan binnenkort toch niet meer.

Voordat dit draadje wegzakt, moet er inderdaad als reward, of als oorkonde een slotje op. Want deze worden later het meest bekeken. We kunnen dan ook de score bijhouden hoe dit soort posts wel interessant bevonden wordt. Zal m.m.v. Google op woorden als “geheim en bankrekening” torenhoog scoren.

 

Link naar reactie

Lijkt mij een slotje op dit onderwerp, of we maken er een fun topic van?

 

Ja. We houden het nog even op dat laatste:

Waarom doet iedereen zo negatief. Als je het saldo (liefst positief) maar opgeeft aan de belastingdienst, dan mag de rekening voor mij en iedereen best geheim blijven. Let op dat de bank voldoet aan het deposito garantie stelsel. Dan moet het wel bekend en gefiatteerd zijn bij DNB. Er moet dan ook voor de overheid (belastingdienst) een makkelijker vindbaar bankrekening nummer gegeven word en. Bijvoorbeeld het persoonlijk BSN. (zoek de link ;) ). Je kunt dan 100% verwachten dat je BSN daar zeker geheim blijft. Niet toch?

Maar als de overheid zich niet vergaloppeerd, dan kan het nog bekend gemaakt worden door WikiLeaks. Het is dus nutteloos. Geheim en privacy bestaan binnenkort toch niet meer.

Voordat dit draadje wegzakt, moet er inderdaad als reward, of als oorkonde een slotje op. Want deze worden later het meest bekeken. We kunnen dan ook de score bijhouden hoe dit soort posts wel interessant bevonden wordt. Zal m.m.v. Google op woorden als “geheim en bankrekening” torenhoog scoren.

 

 

Wellicht zijn dit interessante keywords:

 

Offshore Banking, Anonymous bank account, Stealth PayPal, Stealth Bank, Anonymous PayPal account, Indian PayPal, Stealth eBay account, Buying eBay account, Buy PayPal account, PayByCash, Gold.

Formerly known as Knuffelbeertje

Link naar reactie

Als het gaat om de grotere bedragen, laten we zeggen zo tussen de 250 en 500 euro per jaar, dan is het AH-spaarzegeltjessysteem perfect. Lekker aan toonder sparen met 6% rendement.

 

Ik weet het niet hoor. Al die waardepapieren in huis. Dat geeft toch geen veilig gevoel. :P

Link naar reactie

Is dit idee nog wat geworden.

 

Ja geweldig. In het eerste topic beginnen met 'ik ben een idealist' en in het tweede vragen naar mogelijkheden om belasting te ontduiken.

 

Je begrijp het niet he? Bugatti loopt binnen op zijn product, hij wil alleen niet in de Quote 500 komen. Een nummerrekening is toch ook volstrekt legaal?

jurist - interim manager legal - maar bovenal ondernemer 4legal ||legalalert | JuridischActueel |

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 267 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.