Ideale schoon-zoon

Aanbevolen berichten

 

Haartjes gekamd, net pak aan, schoenen gepoetst en dan toch weer die.... aaaaaaah: witte sokken! Waarom trekken mannen witte sokken aan als ze mooi voor de dag willen komen? Dat moet iets van een vorige generatie zijn, toen wasmachines nog schaars waren en één douche per week een luxe was. Zie mij fris geboend zijn! Een vouw in mijn vlekkeloze onderbroek en mijn sokken witter dan wit! Mama's ideale schoon-zoon.

 

Mooi thema voor een foto-serie. ;D

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie

Ik heb 1 paar met autotjes erop, iedere keer dat ik die weer aanheb (wat ik niet bewust doe) en ik ben bij een afspraak waar ik nonchalant mijn ene been over mijn andere been doe en tot de ontdekking kom NET die sokken weer aan te hebben, schaam ik me weer diep.

 

Ik ben er gewoon niet mee bezig :-(

 

Overigens dat van die witte sokken heb ik hardhandig afgeleerd. In het propedeuse jaar van mijn opleiding werden we tijdens een kamp van de studentenvereniging gedwongen om onze witte sokken (die ik natuurlijk droeg, ik had namelijk sportschoenen aan -nog erger!-) te begraven. Sindsdien draag ik alleen witte sokken als ik ga hardlopen (maar ook die zijn bijna vervangen door halve sokjes)

Overzichtelijke website statistieken van ICStats, Visitor Engagement praktisch toepasbaar!

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 250 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.