• 0

Efficiënte ondernemers gezocht!

[glow=yellow,3,3]Mod edit: op 14-04-2011 08:45 is er een aanpassing / update van deze omschrijving gepost, zie onder. [/glow]

 

Omschrijving van ons concept:

‘Change the way people work together, supported by one online software product’

 

De belangrijkste reden om in 2010 te beginnen met het bedrijf New Day at Work was de frustratie tegenover de huidige business software-industrie. Egoïstisch en arrogant vinden wij de beste manier om dit te omschrijven. Wij geloven dat mensen echt efficiënter kunnen samenwerken. Wij zien een kantoor als één werkplek. Een werkplek wat niet bestaat uit losse afdelingen, waar iedereen maar een klein deel van het geheel oplost. Maar als één sterk geheel waarin iedere afdeling weet wat er binnen het gehele bedrijf gebeurd, waar iedereen met elkaar communiceert en mensen efficiënt met elkaar samenwerken aan documenten en projecten.

 

Wat is onze achtergrond?

Als medewerker van een bedrijf hebben wij dit zelf ervaren. Een korte opsomming van applicaties waar wij mee hebben gewerkt:

 

•   Microsoft Outlook voor e-mail

•   Microsoft SharePoint voor documenten

•   Salesforce CRM voor het opslaan van klantgegevens en marketinginformatie

•   Exact Globe voor financiële gegevens

•   Skype voor chatten

 

Uiteraard werkt de ene afdeling meer met financiële gegevens en de andere meer met documenten, maar de essentie blijft hetzelfde. Iedere medewerker gebruikt software die hem ‘zogenaamd’ helpt om zijn werk efficient te doen. ‘Zogenaamd’ omdat informatie over klanten, leveringen en resultaten in verschillende systemen staat. Is deze inefficiëntie noodzakelijk of is het zo gegroeid in de loop der jaren?

 

Wat is onze uitdaging die wij met ons concept op willen lossen?

Met de naam New Day at Work willen wij aangeven dat wij het anders gaan doen. Niet omdat wij denken dat het nodig is, maar omdat signalen van medewerkers erop wijzen dat het te veel wordt. Te veel verschillende software producten om mee te werken. Te veel informatie die overal wordt opgeslagen. Dit helpt werknemers niet efficient en toekomstgericht voor een bedrijf te werken.

 

Wij zijn nu bijna een jaar bezig om dit probleem voor bedrijven op te lossen. In juni 2011 willen wij de eerste versie van het online software product New Day at Work lanceren. De eerste versie zal gericht zijn op het onderling communiceren, delen van documenten en het opslaan van klantengegevens. Waar in het verleden vaak drie producten voor nodig waren, volstaat met New Day at Work. Vanuit dit startpunt willen wij steeds meer onderdelen toevoegen aan New Day at Work. Om uiteindelijk het ultieme doel te realiseren: efficient werken, door middel van één online softwareproduct.

 

Wat voor feedback hopen wij te krijgen:

Wij zoeken ondernemers die ons willen helpen met de verdere ontwikkeling van het zo efficient mogelijk laten werken van werknemers. Ondernemers die net als wij geloven dat bedrijven veel efficiënter moeten werken om het maximale uit organisaties te krijgen. Met die input willen wij blijven luisteren naar wat u bezig houdt. U krijgt handvaten aangereikt om te kijken naar de efficiëntie binnen uw eigen bedrijf. Uw bedrijf wordt daarmee constant onder de loep gehouden om de interne bedrijfsvoering te verbeteren. Afhankelijk van het aantal reacties zullen wij meerdere sessies in Nederland plannen om uw mening te horen en onze passie te delen!

 

Wij zijn twee jonge ondernemers die alles zelf gefinancierd hebben. Wij proberen dit zo lang mogelijk vol te houden om vervolgens te zoeken naar andere financieringsmogelijkheden. De weg die wij zijn ingeslagen en waarin wij geloven, willen wij niet verlaten! Het New Day at Work team bestaat uit 6 ontwikkelaars, 2 testers, 1 designer en 2 marketeers. Naast dit ervaren team hebben wij uw kennis nodig om de manier van samenwerken en informatie delen definitief te veranderen!

 

Samen weten we meer, kunnen we meer. Samen staan we sterk!

 

Laat uw reactie hieronder achter

Twitter: www.twitter.com/newdayatwork_nl

Blog: www.newdayatworknl.wordpress.com

E-mail: contact@newdayatwork.com

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

12 antwoorden op deze vraag

  • 0

Op zich heb je de moeite genomen om een verhaal uit een te zetten is mijn eerste indruk. Maar als ik wat kritischer lees dan lijkt het meer op wat knip en plakwerk.

Bij "Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor" staat een stuk tekst die niet samen hangt met deze vraag. Bij "Wat voor feedback hoop je te krijgen" heb je het niet echt begrepen. Er staat daar hoe wij contact met jullie kunnen opnemen en wie jullie zijn. Ook kijkend naar de naam van dit topic lijkt dit meer een soort van reclame in plaats van dat je ons vraagt over input over jouw bedrijf.

Het idee van dit forum is feedback krijgen op jouw bedrijf van ons. Het is niet de bedoeling om daar neer te zetten wie of wat jullie zijn en hoe wij contact met jullie op kunnen nemen, aka reclame maken.

 

Wat wil je nu precies met dit topic?

 

Maar misschien heb ik het wel verkeerd begrepen. Graag hoor ik je reactie :)

 

Offtopic: Ook jammer dat je onnodig 5 topics kickt om deze te mogen openen.

Link naar reactie
  • 0

Even opnieuw ;)

 

Het idee van het "wat vinden jullie van mijn .." forum is dat je vertelt wat jou bedrijf of concept/idee in houd. Je vertelt waarom je denkt dat er vraag is naar juist jouw product of dienst en wat je er aan gedaan hebt om jouw product of dienst in de markt te zetten en uit te werken, en wat er anders is aan jouw concept dan andere, reeds bestaande concepten.

 

Wij, als leden van dit forum, geven dan vervolgens feedback op jouw concept. We vertellen wat we van jouw idee of bedrijf vinden en wat er zoal aan verbeterd kan worden. Aan de hand van die kritiek kan je dan vervolgens je bedrijf of idee verbeteren of aanscherpen.

 

Bij het "wat voor feedback hoop je te krijgen" gedeelte zet je neer op welke vlakken je nog denkt dat er ruimte voor verbetering is. Bijvoorbeeld op het gebied van marketing, de website, etc.

 

Wat jij hier doet is vertellen welke dienst je aan bied en dat wij vooral van de dienst gebruik moeten maken. Dat is niet de bedoeling en zal enkel averechts werken. Je kan beter een advertorial in een tijdschrift kopen of iets dergelijks.

Link naar reactie
  • 0

Wat jij hier doet is vertellen welke dienst je aan bied en dat wij vooral van de dienst gebruik moeten maken. Dat is niet de bedoeling en zal enkel averechts werken. Je kan beter een advertorial in een tijdschrift kopen of iets dergelijks.

 

Dit ben ik niet met je eens. Ik vertel helemaal niet dat er gebruikt moet worden gemaakt van de dienst. Ik ben opzoek naar ondernemers die juist comments hebben op ons concept! Ondernemers die net als ik met hetzelfde probleem zitten, efficient werken binnen een bedrijf!

Twitter: www.twitter.com/newdayatwork_nl

Blog: www.newdayatworknl.wordpress.com

E-mail: contact@newdayatwork.com

Link naar reactie
  • 0

Hallo Frank,

 

Ook mij wordt het uit je vraag niet helemaal duidelijk wat je zoekt. Ben je nu op zoek naar de eerste 10 gebruikers, die jouw platform gaan implementeren en via feedback op het gebruik ervan jou helpen het platform verder te ontwikkelen? Dus een soort klankbordgroep of gebruikerstestgroep? In dat geval lijkt dit mij meer iets voor Vraag & Aanbod.

 

Of wil je nu al input op je alles-in-één concept zoals je dat hier verwoord hebt? In dat geval denk ik dat het veroveren van een markt erg moeilijk zal zijn. Ik heb al een paar keer bedrijfjes gezien die iets nieuws in de markt wilden zetten en na een jaar de stekker eruit trokken omdat er te weinig klanten kwamen. Het is een beetje een kip-en-ei verhaal. Een groot bedrijf kan zich permitteren om iets dergelijks neer te zetten omdat de eerste klanten op de continuiteit van het concept vertrouwen. Bij een klein bedrijf ligt dat een stuk lastiger. Want na een jaar weer over moeten stappen op de oude tools is voor de meeste bedrijven geen prettig vooruitzicht.

 

Groet,

 

John

Link naar reactie
  • 0

Zoals ik het interpreteer stelt de TS;

 

- we doen hier ons werk

- maar we willen een betere structuur in ons werk

 

Men is dus het overzicht op de werkzaamheden c.q. papierstroom kwijt.

 

Als je zelf niet de kennis daarvoor in huis hebt kun je dus een kwaliteitskundige inhuren (dienstverlening) om je organisatie/werkzaamheden te scannen en een structureringsvoorstel te maken. De specialist maakt van alle werkzaamheden taakomschrijvingen waarmee de werkzaamheden en de verantwoordelijkheden vast liggen. Ook worden in de bijbehorende afloopschema's keurig de beslissingscriteria vastgelegd. Op deze manier komt alles weer netjes op een rijtje te staan en vallen de rotte appels vanzelf door de mand.

Link naar reactie
  • 0

@P.J.: is deze reactie wel bestemd voor dit topic? Het lijkt een beetje alsof je een reactie post op een totaal andere vraag. ::) :P ;D

 

 

De TS zoekt toch ondersteuning voor zijn software die in weze dezelfde flowchards genereert? Dat kan met software alleen niet, dus zullen er ook kwaliteitskundigen moeten worden ingezet.

 

Het kan zijn dat ik het verkeerd heb gelezen, maar ik moest ook weer even achter die ezel uitkomen hier.

Link naar reactie
  • 0

Omschrijving van je concept:

New Day at Work is een all-in-one online software product. Ons doel is om medewerkers binnen bedrijven zo efficiënt en effectief mogelijk te laten werken. Dit doen wij door 1 systeem te ontwikkelen wat zich in de eerste versie bezig houdt met het onderling samen werken aan documenten en projecten, de interne communicatie en een CRM systeem. Waar in het verleden vaak 3 producten nodig waren, volstaat met New Day at Work. Dit all-in-one online software product is online te gebruiken. Ondernemers, managers en medewerkers kunnen daardoor ongeacht plaats en tijdstip werken aan documenten en projecten. Dit all-in-one online software product willen wij voor een vaste prijs per gebruiker gaan aanbieden. Hierdoor zijn wij 1. een totaal all-in-one online software product, 2. transparant prijsmodel en 3. Product is eenvoudig in gebruik!

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Wij zijn nu bijna een jaar bezig om New Day at Work te ontwikkelen. In juni 2011 willen wij de eerste versie van het online software product New Day at Work lanceren. De eerste versie zal gericht zijn op het onderling samen werken aan documenten en projecten, de interne communicatie en een CRM systeem. Vanuit dit startpunt willen wij steeds meer onderdelen toevoegen aan New Day at Work, financiën is hier een voorbeeld van. Om uiteindelijk het ultieme doel te realiseren: efficient werken, door middel van één online softwareproduct.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Wij willen met New Day at Work ondernemers, managers en medewerkers efficiënt laten werken. Het is niet alleen een product maar ook een manier van denken. Een werkplek wat niet bestaat uit losse afdelingen, waar iedereen maar een klein deel van het geheel oplost. Maar als één sterk geheel waarin iedere afdeling weet wat er binnen het gehele bedrijf gebeurd, waar iedereen met elkaar communiceert en mensen efficiënt met elkaar samenwerken aan documenten en projecten.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Waar je als bedrijf vroeger 3 producten nodig had volstaat nu met New Day at Work. Op dit moment zie je bij bedrijven verschillende producten. Medewerkers starten de dag met Microsoft Outlook, hebben daarnaast een CRM of bijvoorbeeld een financieel systeem. Vervolgens gebruiken ze Skype om met elkaar te communiceren. Veel verschillende systemen wat het effectief en efficient werken moeilijk maakt.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Wij zoeken ondernemers die ons willen helpen met de verdere ontwikkeling van het zo efficient mogelijk laten werken van werknemers. Dit kan door middel van ons product (bèta versie) te testen of door feedback te geven op onze product features. Wij zijn op zoek naar ondernemers die net als wij geloven dat bedrijven veel efficiënter moeten werken om het maximale uit organisaties te krijgen. Met die input willen wij blijven luisteren naar wat u bezig houdt. U krijgt handvaten aangereikt om te kijken naar de efficiëntie binnen uw eigen bedrijf. Uw bedrijf wordt daarmee constant onder de loep gehouden om de interne bedrijfsvoering te verbeteren

 

Samen weten we meer, kunnen we meer. Samen staan we sterk!

 

Laat uw reactie hieronder achter

 

Met vriendelijke groet,

 

Frank Hartog

New Day At Work

 

 

Twitter: www.twitter.com/newdayatwork_nl

Blog: www.newdayatworknl.wordpress.com

E-mail: contact@newdayatwork.com

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 215 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.