• 0

financieel plan en groothandels en regio gegevens

Hallo allemaal, ;D

 

Ik ben bezig met het schrijven van een ondernemingsplan voor een een mans computer zaakje.

Voor het financieel plan heb ik gegevens nodig over goederen die ik inkoop en weer met winst verkoop.

Nu is het probleem dat ik al de groothandels zoals mc-dos en ingram micro wel ken maar die willen geen gevens geven omdat ik nog geen kvk nummer heb en zo geen gegevens kan krijgen om een beetje kloppend verhaal te maken.

Heb ik wel een richtlijn nodig want ja een goed ondernemings plan kan je een bedrijf mee maken en breken.

Wie weet er raad mee ???

En nog een vraagje wat voor regio gegevens willen ze graag in een ondernemings plan van een computer zaak zien ?? hoeveel inwoners, welke doelgroepen ?? enzovoort.

 

groetjes Anco

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

9 antwoorden op deze vraag

  • 0

Pasklare antwoorden zul je hier ook niet vinden, maar jah das nu ondernemen ;D

 

ik ben ook niet op zoek naar pas klare antwoorden die bestaan ook niet elke onderneming is weer anders ben gewoon op zoek naar bruikbare tips

maar heb het idee dat ik hier erg gevoellige vragen stel die de meesten niet willen delen wel jammer dacht dat het een forum was om elkaar te helpen.

voor de duidelijkheid wouter ik heb nog geen onderneming ben bezig een op te zetten en dan zit ik niet op zo'n antwoord te wachten :-\

 

ehuh 2thepoint bedankt voor de info daar kan ik mee uit de voeten ;D

 

nu heb ik alleen nog info nodig over die groothandels heb wel wat gevonden maar weet niet of dat juist is bij de grote groothandels zijn de marges tussen 10 en 15 % is dat correct ??

Link naar reactie
  • 0
ehuh 2thepoint bedankt voor de info daar kan ik mee uit de voeten

Ja, alleen zou je mij niet moeten bedanken hoor, dit stond gewoon al op dit forum, je moet alleen even de moeite nemen om te zoeken.. ;)

 

wel jammer dacht dat het een forum was om elkaar te helpen

Auw, Anco dit doet wel een beetje zeer...We zijn er juist om elkaar te helpen en als je een tijdje mee draait met dit forum zul je dat wel merken...

Echter Wouter probeerde je alleen aan te zetten om, net als ik dat deed, je eerst eens te orienteren op datgene wat hier al gepasseerd is.....

Bovendien zijn wij inderdaad geen "vraag en antwoord"service (al lijkt het daar soms wel op ;D), we vinden het altijd fijn als iemand zich heeft voorbereid en zelf ook moeite heeft getroost om iets uit te zoeken...Uit je vraag bleek dat niet echt...vandaar.

 

Misschien dat iemand anders je kan helpen met de marges van Groothandels, dat is niet echt mijn vakgebied namelijk.

 

Egbert Punter

Link naar reactie
  • 0

heb wel een goede informatie bron gevonden op deze website voor het maken van een ondernemings plan

http://www.newventure.nl/begeleiding/handboek

http://www.newventure.nl/deelnemen/ronde3

 

en een leidraad voor het schrijven van een ondernemings plan in het engels van ernst en young

http://www.ey.nl/download/publicatie/Guide_to_producing_a_Business_plan.pdf

 

en nog een leidraad voor een ondernemingsplan maar wel nederlands :)

http://people.mech.kuleuven.ac.be/~kgadeyne/marjan/node9.html

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    11 leden, 217 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.