• 0

Binnenkort nieuwe versie Opencart

Hallo,

 

Momenteel wordt gewerkt aan Opencart 1.5.0. Een belangrijke release met onder andere de volgende nieuwe onderdelen:

 

- RMA systeem, een Return Merchandise systeem voor geretourneerde producten

- Affiliate systeem

- Page layout manager, via admin kunnen aanpassen van layout

- One page checkout, order afhandeling in minder stappen

- Gift voucher purchase system

- Productvergelijker

 

Ik kijk er wel naar uit als webdeveloper en zal het zeker gaan testen, omdat ik zeer te spreken ben over Opencart (snel, meerdere winkels vanuit 1 backend, makkelijk templates te maken).

 

Zijn hier nog meer gebruikers van Opencart?

Internetbureau Desse Webservices | http://www.desse.nl

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

16 antwoorden op deze vraag

  • 0

Voor alle meelezers, wat is OpenCart en wat is een RC1? Dit is een breed forum over innovatie en ondernemerschap en voorzover dit soort berichten hier thuis hoort, kun je misschien iets meer zorg besteden aan de inhoud van berichten, zodat deze informatief boven promotioneel worden.

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Ok, ik doe mijn best.

 

Opencart is een Open Source webwinkel software die vooral afgelopen jaar enkele prijzen heeft gewonnen. De code is gebouwd volgens de MVC methode, waarbij M(odel) zorgt voor de database calls, V(iew) de templates, het uiterlijk en C(ontroller) staat voor de code die alles regelt.

 

Op dit moment wordt gewerkt aan versie 1.5 en is een Release Candidate 1 uitgebracht om gebruikers kennis te laten maken met de nieuwe features en ook vooral om fouten op te sporen. Hierna komen waarschijnlijk nog een RC2 en RC3.

 

Hopelijk is nu meer duidelijk.

 

Internetbureau Desse Webservices | http://www.desse.nl

Link naar reactie
  • 0

Op dit moment wordt gewerkt aan versie 1.5 en is een Release Candidate 1 uitgebracht om gebruikers kennis te laten maken met de nieuwe features en ook vooral om fouten op te sporen. Hierna komen waarschijnlijk nog een RC2 en RC3.

 

Hopelijk is nu meer duidelijk.

 

 

Nog 2 RC's te gaan dus?

 

Staat er overigens ergens een demo van de huidige RC online? dev.opencart.com doet hier vooralsnog niets.

Link naar reactie
  • 0

Dat is geen link naar een 1.5.0 store, maar een 1.4.9.1 versie...

 

dev.opencart.com
Hier heeft tot voor kort een voorbeeldwebshop gestaan, OpenCart v1.5.0 RC1 is hier als download beschikbaar, maar dat is zoals gezegd nog geen goede keuze voor een productiesysteem.

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Wordt opencart ontwikkeld door 1 persoon ???

Persoonlijk zou ik liever voor prestashop gaan om dat daar een geheel dev team achter staat. Iemand ervaring met beide? Ik kom bij Prestashop af en toe rare meldingen tegen dus vandaar dat ik ook geinteresseerd ben in alternatie ecommerce pakketten.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 208 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.