Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  

Huishoudspullen uit Turkije importeren

Aanbevolen berichten

Ik ben voornamelijk op zoek voor mijn zwager huishoud artikelen leveranciers uit Turkije zoals glazen, borden, koffie zet apparaten, enzv, kent iemand betrouwbare leveranciers?

Deel op social media

Link naar bericht
Delen op andere sites

kan hij daarmee concurreren met alle blokkers marskramers e.d.

Als het niet in Turkije geproduceerd wordt lijkt het mij moeilijk om daarmee de concurrentie aan te gaan met alle grootwinkelbedrijven. die halen het rechtstreeks uit China per container.

als hij marginale handel zoekt zou ik zeggen niet aan beginnen maar laat hij zich richten op artikelen met een toegevoegde waarde als kwaliteit of uniek design.

Rieel-schoonmaak

Deel op social media

Link naar bericht
Delen op andere sites

kan hij daarmee concurreren met alle blokkers marskramers e.d.

Als het niet in Turkije geproduceerd wordt lijkt het mij moeilijk om daarmee de concurrentie aan te gaan met alle grootwinkelbedrijven. die halen het rechtstreeks uit China per container.

als hij marginale handel zoekt zou ik zeggen niet aan beginnen maar laat hij zich richten op artikelen met een toegevoegde waarde als kwaliteit of uniek design.

Nee geen blokker huishoud artikelen , hebben jullie toevallig website's van leveranciers

Deel op social media

Link naar bericht
Delen op andere sites

Beste Groothandeltje,

Misschien kan de marktadviseur Turkije van NL EVD Internationaal iets voor je betekenen. Bijvoorbeeld de vraag uitzetten in zijn netwerk?

De marktadviseur Turkije is Erhan Gurer, telefonisch bereikbaar via 088-602 88 44

Fijne dag,

Elke

RVO.nl/Antwoord voor bedrijven informeert ondernemers over wetten, regels en subsidies. Zij werkt samen met Ondernemersplein.nl en andere (overheids)partners.

Deel op social media

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Log in om dit te volgen  

• Breng jouw businessplan naar een higher level!

Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

Groeien doe je met ondernemers onder elkaar:

✓     Stel jouw ondernemersvragen

✓     Deel jouw antwoorden

✓     Low profile

✓     Transparant

✓     Op jouw moment

✓     Altijd gebaseerd op relevantie, inhoud en vakmanschap

Cookies op HigherLevel.nl

Cookies zijn nodig om Higherlevel.nl goed te laten functioneren. Door het gebruik van HigherLevel.nl verklaar je onze voorwaarden te hebben gelezen en te accepteren.

Meer informatie   Oké