• 0

Bureau voor goedkoop debiteurenbeheer/incasso

Beste bezoekers van higherlevel,

 

Ik ben een beginnende ondernemer die een debiteurenbureau/incasso wil oprichten om het debiteurenbeheer aan te pakken voor startende mkb- bedrijven.

Ik wil deze bedrijven helpen in de strijd tegen het laat betalen van facturen 30 dagen of meer maar met een klantgerichte benadering.

Wij willen staan voor een goed debiteuren/incasso bureau die ook denkt aan de toekomst van deze klant bij uw bedrijf .

Ik merk dat er in de markt een hoop bureaus zijn die klanten op een agressieve manier benaderen om te betalen en dit is juist wat wij niet willen doen.

 

Nou heb ik een aantal vragen, hoe kom ik aan klanten. (zijn er lijsten van startende bedrijven).

Hebben jullie tips op het gebied van klantenwerving?

[mod-edit: 3e en laatste waarschuwing: Geen acquisitie in welke vorm dan ook!]

 

Graag meer info omtrent mijn vragen..

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

Als ik jou was zou ik nog wel wat gaan oefenen op je elevator pitch.

Je doet nu eigenlijk wat elk bureau doet.

 

Zeker in deze markt is het aanbod groot.

 

zelf maak ik als het nodig gebruik van een incasso bureau wat ook klantvriendelijk is, eerste aanmaning kost mijn klant 15 euro, ik heb 24u/dag inzage in gedane acties, op verzoek wordt een deurwaarder ingeschakeld.

 

Als alles goed gaat heb ik er zelf geen kosten aan.

 

Je zal beter moeten zijn dan dit, wil je mij als klant krijgen.

;)

Link naar reactie
  • 0

Wij zullen ook met een vernieuwend idee moeten komen om de aandacht te trekken, nu is het natuurlijk ook belangrijk om onze kwaliteit te kunnen tonen..zonder opdracht is dat natuurlijk lastig..

Hoe kan ik mijn bedrijf aan de man brengen, ik heb zelf gedacht aan het benaderen van net gestarte bedrijven..

 

Werkt het sturen met e-mails vol info over ons..lezen jullie dit of drukken jullie direct op verwijderen?

 

Hoe wil je zelf benaderd worden?

Link naar reactie
  • 0

Wij zullen ook met een vernieuwend idee moeten komen om de aandacht te trekken, nu is het natuurlijk ook belangrijk om onze kwaliteit te kunnen tonen..zonder opdracht is dat natuurlijk lastig..

Hoe kan ik mijn bedrijf aan de man brengen, ik heb zelf gedacht aan het benaderen van net gestarte bedrijven..

 

Werkt het sturen met e-mails vol info over ons..lezen jullie dit of drukken jullie direct op verwijderen?

 

Hoe wil je zelf benaderd worden?

 

Spam is verboden, het mailtje verdwijnt ongelezen in de prullenmand.

 

Scoor met een goeie website, zorg ervoor dat je gevonden wordt op internet.

 

Ga naar startersdagen van de KvK.

flyers in bedrijfsveramelgebouwen, etc.

 

En zorg voor een compleet programma, vanaf eerste herinnering tot inhuren van een deurwaarder.

Laat zien dat jij degene bent die de onbetaalde facturen betaald krijgt.

 

En als je dat inzichtelijk maakt, heb je nog geen opdrachten nodig om opdrachten te krijgen.

 

Hoe ga je te werk als ik je zou vragen om €2.000,00 te incasseren bij een klant.

 

Zet het hier eens neer, het kan de inhoud van je flyer of website worden.

 

 

Link naar reactie
  • 0
Werkt het sturen met e-mails vol info over ons..lezen jullie dit of drukken jullie direct op verwijderen?

 

Hoe wil je zelf benaderd worden?

persoonlijk zal ik het niet snel leveren. krijg overigens niet vaak mail van incasso bureau's. wel word ik zeer regelmatig gebeld door incasso organisaties of ik gebruik van hun dienstverlening wil maken en dat ze zo geweldig goed zijn.

maak overigens nooit gebruik van hun aanbod.

 

Spam is verboden, het mailtje verdwijnt ongelezen in de prullenmand.

 

hoeft geen spam te zijn, je mag als bedrijf best naar bedrijven een e-mail sturen met een aanbod, dat valt nog niet direct onder de definitie van spam.

Link naar reactie
  • 0

Hoe zouden jullie zelf benaderd willen worden dan, want bellen is natuurlijk de gebruikelijke manier maar niet iedereen zit er op te wachten. Zelf denk ik dat het versturen van je voorstel per mail heel snel in de prullenbak wordt gedeponeerd.

Wat is de manier die jullie aanspreekt en waarom..hoor graag van jullie!

Link naar reactie
  • 0

Ik zou eerst bellen en jezelf kort voorstellen. Je vraagt vervolgens of je informatie mag toezenden in de vorm van een mailtje.

De meeste mensen vinden dat geen probleem.

 

Vervolgens bel je een paar dagen later terug en vraag je om een afspraak te maken. (je vraagt natuurlijk of ze vragen hebben over je diensten)

Wanneer ze dat niet willen, kan je afspreken dat je bijvoorbeeld over een half jaar nog een keer terugbelt.

 

Op deze manier houd je op een vriendelijke manier, de voet tussen de deur.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 88 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.