Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  

Medewerking informatieverstrekkers gezocht zoals VVV

Aanbevolen berichten

Goedemorgen,

ik heb een website gebouwd waar men woningaanbod kan plaatsen en zoeken (http://www.villa360.nl). Door de extra functionaliteiten onderscheid ik me van Funda e.d. Extra aanbod en contacten worden as we speak toegevoegd.

Voordeel is o.a. dat men zich naast nationaal zoeken ook regionaal kan onderscheiden door te opereren binnen een eigen regio. Bedoeling is dat als iemand uit b.v. Groningen in Rotterdam zou willen gaan wonen hij/zij kan kijken op de regiopagina en naast woningen ook nieuws of info over bezienswaardigheden en b.v. restaurants krijgt. M.a.w. wat is er eigenlijk te doen in die stad? Het nieuws is geen spektakel, kwestie van de juiste RSS feed importeren en die staat erin.

Het zou mooi zijn als de VVV of de ANWB hun info zouden willen delen op de site. Zij hebben immers veel info die hier van toepassing zou kunnen zijn. Helaas heb ik ze beiden meerdere malen (per mail) benaderd maar er komt weinig reactie uit die organisaties.

Heeft iemand nog verdere suggesties voor vergelijkbare informatiebronnen? Deze informatie wordt zonder kosten aangeboden aan de bezoekers.

Alvast bedankt.

Deel op social media

Link naar bericht
Delen op andere sites

Beste Frans,

bedankt voor je reactie. VVV maakt alleen gebruik van de mail / webformulieren helaas. Er zijnj gerichte advertentiecampagnes mogelijk op de site. Een reclame uiting zou dan ook tot de mogelijkheden behoren.

Groet,

Ruben

Deel op social media

Link naar bericht
Delen op andere sites

VVV maakt alleen gebruik van de mail / webformulieren helaas.

Dus er zit daar helemaal niemand met een telefoon?

Dactylus, dactylus...

Olleke bolleke, eenmaal vijf regels

die rijmen aan het slot.

Kreet, thema, één woord met zeslettergretigheid.

Moeilijk te maken, maar wat een genot.

Deel op social media

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vast wel...anders hebben ze het wel er rustig (genoeg tijd om in de zon te zitten).

Ik zal eens wat verder gaan zoeken, ze zullen bewust alleen met die formulieren werken om allerlei telefoontjes tot een minimum te beperken.

Misschien dat er naast de VVV ook wel andere of betere partijen zijn voor informatieverschaffing.

Deel op social media

Link naar bericht
Delen op andere sites

Je zal d'r toch echt een beetje moeite voor moeten doen. Je kan niet alles per mail afhandelen.

Dactylus, dactylus...

Olleke bolleke, eenmaal vijf regels

die rijmen aan het slot.

Kreet, thema, één woord met zeslettergretigheid.

Moeilijk te maken, maar wat een genot.

Deel op social media

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dat snap ik, ik zit ook de hele dag te bellen. Uiteraard gaat het werk ook hier door. Informatie binnenhalen, klanten zoeken en netwerken is niet iets wat vanzelf gaat en kost veel tijd, moeite en inzet. Op het moment dat iets efficienter of beter kan omdat iemand net die juiste tip of ingang heeft dan kan dat veel werk schelen die ik weer ergens anders in kan zetten.

Als ondernemer kom je namelijk altijd vooral tijd te kort.

De vraag waar het om gaat is niet of een bedrijf wel of niet bereikbaar is maar of er meerdere informatieverstrekkers zijn die ik misschien mis en wellicht net zo interessant zouden kunnen zijn in mijn specifieke situatie.

Deel op social media

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wat je zoekt is locatiegebaseerde informatie en hyperlokaal nieuws. Je zou bedrijven zoals Yelp en Last.fm, maar ook nieuwsleveranciers zoals MD Info en Howard's Home kunnen benaderen en vragen of ze tegen vergoeding hun database met jou willen delen.

Carter Business Development Blog

http://www.carterbusinessdevelopment.nl

Deel op social media

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen  

• Breng jouw businessplan naar een higher level!

Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

Groeien doe je met ondernemers onder elkaar:

✓     Stel jouw ondernemersvragen

✓     Deel jouw antwoorden

✓     Low profile

✓     Transparant

✓     Op jouw moment

✓     Altijd gebaseerd op relevantie, inhoud en vakmanschap

Cookies op HigherLevel.nl

Cookies zijn nodig om Higherlevel.nl goed te laten functioneren. Door het gebruik van HigherLevel.nl verklaar je onze voorwaarden te hebben gelezen en te accepteren.

Meer informatie   Oké