• 0

Medewerking informatieverstrekkers gezocht zoals VVV

Goedemorgen,

 

ik heb een website gebouwd waar men woningaanbod kan plaatsen en zoeken (http://www.villa360.nl). Door de extra functionaliteiten onderscheid ik me van Funda e.d. Extra aanbod en contacten worden as we speak toegevoegd.

 

Voordeel is o.a. dat men zich naast nationaal zoeken ook regionaal kan onderscheiden door te opereren binnen een eigen regio. Bedoeling is dat als iemand uit b.v. Groningen in Rotterdam zou willen gaan wonen hij/zij kan kijken op de regiopagina en naast woningen ook nieuws of info over bezienswaardigheden en b.v. restaurants krijgt. M.a.w. wat is er eigenlijk te doen in die stad? Het nieuws is geen spektakel, kwestie van de juiste RSS feed importeren en die staat erin.

 

Het zou mooi zijn als de VVV of de ANWB hun info zouden willen delen op de site. Zij hebben immers veel info die hier van toepassing zou kunnen zijn. Helaas heb ik ze beiden meerdere malen (per mail) benaderd maar er komt weinig reactie uit die organisaties.

 

Heeft iemand nog verdere suggesties voor vergelijkbare informatiebronnen? Deze informatie wordt zonder kosten aangeboden aan de bezoekers.

 

Alvast bedankt.

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

Vast wel...anders hebben ze het wel er rustig (genoeg tijd om in de zon te zitten).

 

Ik zal eens wat verder gaan zoeken, ze zullen bewust alleen met die formulieren werken om allerlei telefoontjes tot een minimum te beperken.

Misschien dat er naast de VVV ook wel andere of betere partijen zijn voor informatieverschaffing.

Link naar reactie
  • 0

Dat snap ik, ik zit ook de hele dag te bellen. Uiteraard gaat het werk ook hier door. Informatie binnenhalen, klanten zoeken en netwerken is niet iets wat vanzelf gaat en kost veel tijd, moeite en inzet. Op het moment dat iets efficienter of beter kan omdat iemand net die juiste tip of ingang heeft dan kan dat veel werk schelen die ik weer ergens anders in kan zetten.

 

Als ondernemer kom je namelijk altijd vooral tijd te kort.

De vraag waar het om gaat is niet of een bedrijf wel of niet bereikbaar is maar of er meerdere informatieverstrekkers zijn die ik misschien mis en wellicht net zo interessant zouden kunnen zijn in mijn specifieke situatie.

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    11 leden, 243 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.