• 0

Mijn webshop op tv laten komen>

Aanbevolen berichten

9 antwoorden op deze vraag

  • 0

Cool! Dit overzicht heb ik nog nooit gezien..!

 

Aankomende zondag tussen beide Studio Sport uitzendingen door: € 31.670,- voor 30 secondjes!

 

Dat ga ik terugverdienen!!

 

Wat dacht je van voor of na het huwelijk van prins William en Kate? Kost tot mijn verbazing slechts 530 euro voor 30 seconden.

Link naar reactie
  • 0

Ik denk dat het niet zinvol is om met een webshop op televisie te komen, tenzij je het free publicity kunt noemen én je iets bijzonders hebt. Echter kun je het geld naar mijn idee beter besteden aan een wat grotere Adwords campagne waarbij je dus directere resultaten ziet.

 

Ik ben zelf sinds oktober te horen via een radiocommercial op een lokale omroep en heb daar nog nooit een klant van weer gezien. Nu ik midden in het contract zit vind ik het jammer dat ik het contract voor een jaar ben aangegaan, juist omdat het zo weinig oplevert. Dan zou ik zeggen; koop liever wat extra clicks in (directe bezoekers) dan dat je veel geld betaald om gezien/gehoord te worden.

Link naar reactie
  • 0

Ik ben van plan om een marktplaats website te laten maken.

 

Het zal dan bijvoorbeeld www.marktplaatsbussines.nl zijn, en zo kunnen bedrijven adverteren en ook in betaalde rubrieken adverteren.

 

Ik zal dan graag een inkomen willen creëren, zodat ze dus ook hun website kunnen promoten tegen betaling en dat beedrag wat ze betalen word naar mijn rekening over geschreven etc

 

Is dit een goede idee? :-[


Naar mijn mening kun je beter hier je geld voor gebruiken, dan voor het vergooien in een tv-reklame.

 

www.stone-styleshop.nl

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    12 leden, 285 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.