Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  

reikwijdte relatiebeding bij subcontracting.

Aanbevolen berichten

Ik heb enkele jaren voor mijn oude werkgever via een resource-bemiddelingsbureau gewerkt binnen een bancaire organisatie. Inmiddels ben ik van werkgever veranderd. Mijn nieuwe werkgever is zelf preferred supplier van die bancaire organisatie en wil mij daar graag verder mijn werk laten doen. Mijn oude werkgever wil mij aan een relatiebeding houden.

Het contact met die bancaire organisatie is in het verleden alleen via dat resource-bemiddelingsbureau verlopen. Mijn oude werkgever had alleen voor mij een inhuurcontract met dat bemiddelingsbureau.

Mijn vraag is nu hoever het relatiebeding reikt ? Is dat alleen tot aan het resource-bemiddelingsbureau of wordt ook de bancaire organisatie als relatie gezien ? Nergens is er een contract tussen mijn oude werkgever en die bancaire organisatie.

Wie heeft hier ervaring mee ?

Bvd, Ronald.

Deel op social media

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dit is een werknemersvraag, en daarmee helaas geen vraag voor dit forum Ronaldbo. De focus ligt hier op ondernemersvragen, voor en door ondernemers, een focus die we vrij streng bewaken. Dit topic gaat om die reden op slot, ik hoop dat je andere plekken hebt om antwoorden te vinden.

Deel op social media

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Log in om dit te volgen  

• Breng jouw businessplan naar een higher level!

Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

Groeien doe je met ondernemers onder elkaar:

✓     Stel jouw ondernemersvragen

✓     Deel jouw antwoorden

✓     Low profile

✓     Transparant

✓     Op jouw moment

✓     Altijd gebaseerd op relevantie, inhoud en vakmanschap

Cookies op HigherLevel.nl

Cookies zijn nodig om Higherlevel.nl goed te laten functioneren. Door het gebruik van HigherLevel.nl verklaar je onze voorwaarden te hebben gelezen en te accepteren.

Meer informatie   Oké