• 0

Partijen inkopen in China

Ik ben op zoek naar groothandels in China waar ik partijtjes kan inkopen, denk aan parfum, make up, ondergoed, jeans, sokken enzv...

 

Kan iemand mij een paar leveranciers met goeie prijzen aanraden?

Ik zie ook vaak website's maar dat is meestal 5 dollar per stuk, en dat vind ik nog te duur, zoek meer iets van 0.50 dollar

 

Mvg

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

 

Miki, hier heeft de goede man/vrouw toch helemaal niets aan.

 

Ga eens lekker aan de slag en lever een overzicht van kanalen waar partijen goederen ingekocht kunnen worden.

Verwijzen naar eigen toko is al zielig maar om dan ook nog dit forum te spammen met generieke info is helemaal jammer.

 

Uit jullie webpagina: "Het tweede document is een kort overzicht van Nederlandse agenten in China"

 

Als jij die nu allemaal een email stuurt en die "agenten" vraagt vrijblijvend deze goede man de juiste richting in te sturen dan komt het zeker goed.

 

Wij kijken allemaal uit naar de reactie van onze overheids medewerkers op HL. Laat maar eens zien wat jullie kunnen!

Link naar reactie
  • -1

 

Topicstarter wil elke drie dagen iets anders. Huishoudspullen uit Turkije, merkloze dual-sim mobieltjes, een supermarktplaats, reclame op TV. Ik zou geen woordenwisseling aangaan over de correctheid van adviezen als de vraagstelling zo zwabbert.

 

het heet niet voor niets ondernemen he! >:(

je moet kijken welke kant je wilt gaan en van alles info vragen, als je er moeite mee hebt dan open je me topic niet, heel simpel ::)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 105 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.