• 0

spandoek met frame

Beste mensen,

 

Ik ben eigenlijk aan t rondkijken om een spandoekje in zo'n frame te laten maken. ca 1.5 bij 1 m.

De aanbiedingen hiervan zijn erg groot en er wordt veel op prijs geadverteerd.

 

Ik wil nou niet direct op prijs een keuze maken, maar ik ken de kwaliteit natuurlijk niet.

Wie kan mij een bedrijf aanbevelen die dit maakt en waar de kwaliteit zeker goed te noemen is, voor een uiteraard schappelijke prijs.. ;)

 

gr ronny

www.bofatelefoondienst.nl

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

9 antwoorden op deze vraag

  • 0

Zou in ieder geval even goed zoeken tussen aanbieders; in het verleden wel eens een groot frame met tekst besteld en veel-te-veel betaald, er zijn inderdaad ook bedrijven die presentatiemateriaal aanbieden en voor vrijwel hetzelfde een veel gunstigere prijs rekenen.

 

 

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

Toch nog een kleine aanvulling die je kan helpen... Ik zag laatst bij de Hema deze mogelijkheid... weet niet of het goedkoper / beter is dan de andere opties en ik heb verder ook geen belang in dit bedrijf :P

http://foto.hema.nl/foto-tuinposter

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
  • 0

Afhankelijk van de toepassing, binnen of buiten, kan ik je zeker het bedrijf Exposure Group aanbevelen. Bel ze op om op vriendelijke wijze meer informatie te krijgen.

Onze beëdigd Nederlands en Europees octrooigemachtigde verzorgt uw octrooien snel, deskundig en betrouwbaar. Voor een gratis adviesgesprek raadpleeg onze website: www.novopatent.nl

 

Octrooibureau Novopatent beschermt úw uitvinding

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 261 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.