• 0

Inkoop lastig! Wat is het ideale aanbod?

Ik heb een klein zaakje die vlak bij het station ligt. Nu vraag ik mij af hoe ik mijn inkoop zo afstellen dat mijn productaanbod beter wordt zodat mijn nettowinst omhoog gaat.

Het is een zaakje die afgeleid van het AH To Go concept. Daar kan je het mee vergelijken.

 

Ik geloof in het idee dat als ik mijn product aanbod verbeter mensen meer geld overhebben voor producten. Want ik denk dat als je het juiste product op de juiste plaatst op de juiste tijd kan bieden, dat je de prijs omhoog kan drijven.

 

Ik wil graag de nettowinst verhogen en daarbij ook een klein beetje de afzet. Maar vooral richten op die nettowinst. Want ik heb geen zin om meer afzetgerelateerde kosten.

 

Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn aanbod kan verbeteren waardoor ik de prijzen kan verhogen?

 

Alvast bedankt!!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Bedankt voor je reactie,

 

Scherp gezien dat het voor school is. Maar we hebben inderdaad een zaakje met een aantal. En we vinden het lastig om het product aanbod zo aan te passen dat het perfect is. Volgens de docent moeten we op dit forum antwoorden vinden op onze vragen.

 

groetjes

 

ps. Het is een van de moeilijkste vraagstukken in de markt van tegenwoordig. Dus ik betwijfel of je opmerking dat het voor een winkelier makkelijk is om je aanbod te bepalen.

Link naar reactie
  • 0

 

Doe de groeten aan je docent. Dit topic gaat op slot, want het is evident een studievraag. Gewoon goed nadenken, eens bij het station langs gaan en beseffen dat je aan snacks en meeneemvers goed kan verdienen als je greep houd op de kosten (snel doorverkopen).

 

Succes.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 135 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.