gaat durfkapitaal 2002 nog door?

Aanbevolen berichten

In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Goede vraag.

Ben direct in de foon geklommen. Want een antwoord is wel handy toch?

 

Maar bij Infocare neemt niemand de telefoon op, allemaal antwoordapparatenberichtjes (gek heh?!?).

 

Toen gebeld met PricewaterhouseCoopers omdat die tijdens het congres een award uitreiken.

Nou ... die wisten het niet precies. Waarschijnlijk wordt dit congres uitgesteld.

Ze bellen me nog terug en dan bericht ik ook weer terug hier.

Inspector Gadget greats all !

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

durfkapitaal -> "venture capital" en "Risikokapital".

 

Nou, dat is erg vrij vertaald. We hebben in Nederland een aantal zich noemende venture capital firma's, maar durfkapitalisten niet. Althans niet in de sector waarin ik mij beweeg. Dus daar maak je toch een soort vertaalfout.

 

Ik denk dat de vraag vooral bedoeld is als studievraag, dus dan is deze vertaling wel verantwoord. Maar je hebt gelijk dat de termen door veel organisaties erg los gebruikt worden, en dat Googlen op 'venture capital' je geen volledig overzicht oplevert van de VC-markt. Maar dat is met vrijwel elke term zo. Je moet dus slim Googlen met nog wat zoektermen erbij én je verder verdiepen/contact opnemen, om echt te weten wat men wel en niet aan activiteiten doet.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 209 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.