Ik vraag me af of het correct is dat de huisvestingskosten van verhuurd og geboekt worden op huisvestingskosten onder overige kosten. Mijn accountant doet het dus het zal vast correct zijn maar zelf zou ik het toch bedacht hebben onder inkoopkosten aangezien het direct gerelateerd is aan de opbrengst/omzet. Dat geeft een beter inzicht in de bruto marge over de jaren heen.
ahqbeheer: participatie, vastgoed, advies en coaching
www.websitevanons.nl leverancier van brand spinazie
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Astrid Heijkamp
Astrid Heijkamp
Ik vraag me af of het correct is dat de huisvestingskosten van verhuurd og geboekt worden op huisvestingskosten onder overige kosten. Mijn accountant doet het dus het zal vast correct zijn maar zelf zou ik het toch bedacht hebben onder inkoopkosten aangezien het direct gerelateerd is aan de opbrengst/omzet. Dat geeft een beter inzicht in de bruto marge over de jaren heen.
ahqbeheer: participatie, vastgoed, advies en coaching
www.websitevanons.nl leverancier van brand spinazie
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/31905-boeken-van-huisvestingskosten-van-verhuurd-og/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag