Ik zit in de beveiligingssysteem sector, Sinds 10 jaar heb ik mijn bedrijf wat erg succesvol is.
2 jaar geleden heb ik mijn bedrijf doorgeschoven waardoor er een tussenholding is ontstaan, De situatie was dus vanaf dat moment:
Privé holding
Tussenholding super beveiliging bv
Werkmij super beveiliging bv
Ik heb toen meteen de werkmij veranderd in super beveiliging Brabant bv, en ik heb een aantal branchegenoten in Utrecht, Limburg Zeeland en zuid-Holland overgenomen, Deze hangen nu allemaal onder de tussenholding, De meeste zijn al een soort franchise van de tussenholding(zelf naam met toevoeging van de regio, zelfde website, zelfde uitstraling)En de rest wordt dit op zeer korte termijn.
Nu zat ik er aan te denken om een inkoop bv op te starten die meteen onder de tussenholding hangt en die ergens in Utrecht een magazijn huurt.
Deze inkoop bv zal dan namens alle franchise bedrijven gaan inkopen, Dit door middel van een centraal systeem, verkopers op locatie bestellen hun producten in het systeem, en vervolgens word in Utrecht de spullen besteld bij de leverancier, afgeleverd en hun dragen zorg voor het bezorgen van de spullen bij het regiokantoor.
Hiervoor zal ik personeel moeten aannemen, namelijk minimaal een secretaresse die alle bestelling van de regiokantoren omzet in bestellingen bij de leverancier, een iemand die pakketen van de leverancier aanneemt, controleert, en sorteert en klaar zet voor de chauffeur,en een chauffeur die de pakketen naar de regiokantoren brengt.
Heeft iemand hier ervaring mee? Iemand tips? Zijn er belasting technisch nog valkuilen?
Ik zoek wel hulp bij mensen die mij serieus nemen.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
reorganisatie
reorganisatie
Hallo
Ik zit in de beveiligingssysteem sector, Sinds 10 jaar heb ik mijn bedrijf wat erg succesvol is.
2 jaar geleden heb ik mijn bedrijf doorgeschoven waardoor er een tussenholding is ontstaan, De situatie was dus vanaf dat moment:
Privé holding
Tussenholding super beveiliging bv
Werkmij super beveiliging bv
Ik heb toen meteen de werkmij veranderd in super beveiliging Brabant bv, en ik heb een aantal branchegenoten in Utrecht, Limburg Zeeland en zuid-Holland overgenomen, Deze hangen nu allemaal onder de tussenholding, De meeste zijn al een soort franchise van de tussenholding(zelf naam met toevoeging van de regio, zelfde website, zelfde uitstraling)En de rest wordt dit op zeer korte termijn.
Nu zat ik er aan te denken om een inkoop bv op te starten die meteen onder de tussenholding hangt en die ergens in Utrecht een magazijn huurt.
Deze inkoop bv zal dan namens alle franchise bedrijven gaan inkopen, Dit door middel van een centraal systeem, verkopers op locatie bestellen hun producten in het systeem, en vervolgens word in Utrecht de spullen besteld bij de leverancier, afgeleverd en hun dragen zorg voor het bezorgen van de spullen bij het regiokantoor.
Hiervoor zal ik personeel moeten aannemen, namelijk minimaal een secretaresse die alle bestelling van de regiokantoren omzet in bestellingen bij de leverancier, een iemand die pakketen van de leverancier aanneemt, controleert, en sorteert en klaar zet voor de chauffeur,en een chauffeur die de pakketen naar de regiokantoren brengt.
Heeft iemand hier ervaring mee? Iemand tips? Zijn er belasting technisch nog valkuilen?
Ik zoek wel hulp bij mensen die mij serieus nemen.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/31953-groei-beveiligingsbedrijf/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag