Bestellen in China - wat is het risico?

Aanbevolen berichten

Dank u voor uw advies, ik zorgvuldig de site surfen, maar ook een heleboel informatie online zoekopdracht. Over het geheel, of geloofwaardig. Ik zag onlangs de website van William en Kate's Wedding Dresses, verkopen erg mooi.

 

mod-edit: dhgatelink verwijderd

Link naar reactie

Alhoewel het er niet expliciet verteld word, zijn producten op dhgate vaak replica's, namaak of vervalsingen. Bij een horloge bijvoorbeeld hebben sommige verkopen op een plaatje het logo geblurred. Bij een Breitling had ik dat gezien.

 

Het werkt volgens een ebay systeem met verschillende verkopers en feedback rating. Het risico verschilt dus per verkoper. Wel is het zo dat DHGate gebruikt maakt van een escrow systeem. Je betaling word pas vrijgegeven als de bestelling word afgeleverd.

Link naar reactie

Alhoewel het er niet expliciet verteld word, zijn producten op dhgate vaak replica's, namaak of vervalsingen. Bij een horloge bijvoorbeeld hebben sommige verkopen op een plaatje het logo geblurred. Bij een Breitling had ik dat gezien.

 

Het werkt volgens een ebay systeem met verschillende verkopers en feedback rating. Het risico verschilt dus per verkoper. Wel is het zo dat DHGate gebruikt maakt van een escrow systeem. Je betaling word pas vrijgegeven als de bestelling word afgeleverd.

 

Iemand die breitling's uit Azie zoekt verdient het om bezeken te worden. Klein beetje logisch nadenken kan nooit kwaad.

Link naar reactie
Alhoewel het er niet expliciet verteld word, zijn producten op dhgate vaak replica's, namaak of vervalsingen. Bij een horloge bijvoorbeeld hebben sommige verkopen op een plaatje het logo geblurred. Bij een Breitling had ik dat gezien. Het werkt volgens een ebay systeem met verschillende verkopers en feedback rating. Het risico verschilt dus per verkoper. Wel is het zo dat DHGate gebruikt maakt van een escrow systeem. Je betaling word pas vrijgegeven als de bestelling word afgeleverd.
Iemand die breitling's uit Azie zoekt verdient het om bezeken te worden. Klein beetje logisch nadenken kan nooit kwaad.
Beste Raoul, ik heb niet naar breitlins uit azia gezocht. een vriend had een link gestuurd des tijds en het viel me op dat er van uggs replicas tot breitlngs verkocht werden. Hetzelde geld voor electronica as mp3 spelers. Waakzaamheid is aan te raden daar!

 

Excuus voor de taalfouten, typt niet egt lekker op mijn iphone

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 280 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.