Vorig jaar heb ik mijn eenmanszaak gestart en ben ruim voorbij gegaan aan het urencriterium van 1225 en dat gaat ook dit jaar gebeuren. Het urencriterium is van belang voor de startersaftrek e.d. Op de site van de Belastingdienst lees ik hierover dat je recht hebt op o.a. de startersaftrek tot 2 keer toe. Betekent dit dat ik na 2 jaar geen urenadministratie meer bij hoef te houden? (tenzij dat voor mezelf nodig is uiteraard, maar dat is steeds minder het geval)
Oftewel: is de urenadministratie alleen van belang voor starters of ook daarna?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
pattygolsteijn
pattygolsteijn
Vorig jaar heb ik mijn eenmanszaak gestart en ben ruim voorbij gegaan aan het urencriterium van 1225 en dat gaat ook dit jaar gebeuren. Het urencriterium is van belang voor de startersaftrek e.d. Op de site van de Belastingdienst lees ik hierover dat je recht hebt op o.a. de startersaftrek tot 2 keer toe. Betekent dit dat ik na 2 jaar geen urenadministratie meer bij hoef te houden? (tenzij dat voor mezelf nodig is uiteraard, maar dat is steeds minder het geval)
Oftewel: is de urenadministratie alleen van belang voor starters of ook daarna?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/31975-hoe-lang-moet-ik-urenadministratie-bijhouden/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag