• 0

waar en hoe het beste website te koop aanbieden

Aanbevolen berichten

12 antwoorden op deze vraag

• 0

Gaat het om een Nederlandse of internationale site? Je hebt in NL bijvoorbeeld sitedeals, maar ook een aantal andere spelers. Allemaal zijn ze redelijk makkelijk via google te vinden. Zoek gewoon eens op: "website verkopen".

Internationaal gezien is Flippa volgens mij de grootste speler, al heb je natuurlijk ook nog tientallen grote webmaster fora.

• 0

Ik zie op marktplaats ook diverse webshops te koop.

Maar niet duidelijk is of het een lopende webshops is met al behaalde omzet of dat het om een lege webshop gaat die nog gevuld kan worden. Iets meer info. Afhankelijk van dat soort informatie kan er ook beter advies gegeven worden.

• 0

Hoe en waar kan je het beste je website tekoop aan kunnen bieden?

Of waar je kan deze kopers vinden?

Betreft een ecommerce die in eigenbeheer is ontwikkeld.

Inclusief ideal/paypal checkout.

Sitedeals en TBForumzijn, voor zover ik weet, de meest actieve in Nederland. Is de site Nederlands?

• 0

Het beste zet je de site te koop op één (of meerdere) van onderstaande sites, maar ga je zelf actief op zoek naar een potentiele overnamekandidaat, dat is waar je de beste deals kunt sluiten.

Actieve approach werkt altijd het beste hierin.

Succes!

Eelco

P.S. dat benaderen kun je ook uitbesteden natuurlijk en de reacties / onderhandelingen zelf voeren.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar