Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  

KvK omschrijving

Aanbevolen berichten

Hoi, weten jullie hoe bindend de KvK omschrijving is? Als ik bijvoorbeeld 5 uiteenlopende concepten heb ontwikkeld, beheer en zorg voor de uitvoering, moet je dan voor elk een aparte KvK inschrijving hebben of kun je bijvoorbeeld ook ...concepten gaan heten en dan als merknamen je concepten voeren?

Deel op social media

Link naar bericht
Delen op andere sites

Beste Fiorano,

Ik neem aan dat je als eenmanszaak start.... Dan is het best mogelijk om meerdere activiteiten en handelsnamen te hebben onder hetzelfde kvk-nummer. Je kunt eventueel later ook activiteiten toevoegen of verwijderen door het invullen van wijzigingsformulieren.

Succes ermee,

Met vriendelijk groet,

Richard Overweg

Leeg

Deel op social media

Link naar bericht
Delen op andere sites

Beste Fiorano,

Ik neem aan dat je als eenmanszaak start.... Dan is het best mogelijk om meerdere activiteiten en handelsnamen te hebben onder hetzelfde kvk-nummer. Je kunt eventueel later ook activiteiten toevoegen of verwijderen door het invullen van wijzigingsformulieren.

Succes ermee,

Met vriendelijk groet,

Richard Overweg

Precies! en maak je geen zorgen want de KvK stuurt geen -extra- rekening voor aanvullingen etc

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be

Deel op social media

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen  

• Breng jouw businessplan naar een higher level!

Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

Groeien doe je met ondernemers onder elkaar:

✓     Stel jouw ondernemersvragen

✓     Deel jouw antwoorden

✓     Low profile

✓     Transparant

✓     Op jouw moment

✓     Altijd gebaseerd op relevantie, inhoud en vakmanschap

Cookies op HigherLevel.nl

Cookies zijn nodig om Higherlevel.nl goed te laten functioneren. Door het gebruik van HigherLevel.nl verklaar je onze voorwaarden te hebben gelezen en te accepteren.

Meer informatie   Oké