• 0

KvK omschrijving

Hoi, weten jullie hoe bindend de KvK omschrijving is? Als ik bijvoorbeeld 5 uiteenlopende concepten heb ontwikkeld, beheer en zorg voor de uitvoering, moet je dan voor elk een aparte KvK inschrijving hebben of kun je bijvoorbeeld ook ...concepten gaan heten en dan als merknamen je concepten voeren?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Beste Fiorano,

 

Ik neem aan dat je als eenmanszaak start.... Dan is het best mogelijk om meerdere activiteiten en handelsnamen te hebben onder hetzelfde kvk-nummer. Je kunt eventueel later ook activiteiten toevoegen of verwijderen door het invullen van wijzigingsformulieren.

 

Succes ermee,

 

Met vriendelijk groet,

Richard Overweg

Leeg

Link naar reactie
  • 0

Beste Fiorano,

 

Ik neem aan dat je als eenmanszaak start.... Dan is het best mogelijk om meerdere activiteiten en handelsnamen te hebben onder hetzelfde kvk-nummer. Je kunt eventueel later ook activiteiten toevoegen of verwijderen door het invullen van wijzigingsformulieren.

 

Succes ermee,

 

Met vriendelijk groet,

Richard Overweg

 

Precies! en maak je geen zorgen want de KvK stuurt geen -extra- rekening voor aanvullingen etc

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 187 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.