• 0

ICT Cursussen geven in het buitenland - waar vind ik cursussen?

Ik wil graag ICT-cursus gaan verzorgen in het buitenland.

 

Ik ben van plan om een pand te huren en daar tien pc's neer te plaatsen alleen...hoe kom ik aan cursussen? Ik bezit zelf redelijk veel kennis van ICT maar cursussen geven dat kan ik niet. Ik ben van plan om in dat land iemand te gaan huren die dat gaat doen.

 

Maar hoe ik aan de cursussen want ik kan ze zelf niet schrijven, ik ben meer een techneut.

 

Het maak niet uit in welke taal de cursussen zijn, ik vertaal ze wel naar het Frans.

 

Mozes

 

mod-edit:titel verduidelijkt

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

He hallo ict_kb,

 

Allereerst dank je wel voor je reactie. Lynda.com ken ik wel...heb ik ook onwijs veel van geleerd.

 

Ik zat te denken aan 1/2-daags cursus en dan onderverdeeld in:

 

1) programmeren

* Basis Java

* Basis C

* Basis PHP

 

2) netwerken

* TCp/IP bootcamp

* Routertechnieken

 

3) office cursussen

 

Met de tijd zal het aantal cursussen natuurlijk groeien.

 

Aan zoiets denk ik op dit moment. Ik wil iemand inhuren die de lessen gaat geven en ik zorg voor alle dingen erom heen. Ik zal deze cursussen naar het frans dan moeten vertalen aangezien ze in het land waar ik ik deze cursussen wilt geven Frans praten (Afrika).

 

 

Link naar reactie
  • 0

Dan kan je de websites die ik noemde wel gebruiken en de cursussen die daar gegeven worden.

Die hebben over het algemeen een goede structuur en opbouw. Die kan je lenen.

Je zou alleen de inhoudsopgave kunnen gebruiken die staat gewoon bij de cursus details op de website en die als leidraad gebruiken en dan je eigen teksten schrijven.

 

www.appdev.com is er nog een. (Meer MS spul)

 

Link naar reactie
  • 0

Ja ik denk dat ik het zo ga doen. Ik houd gewoon de indeling van de websites aan en van daaruit maak ik een eigen cursus.

 

Alleen zit ik dan met praktijkopdrachten, die zijn natuurlijk onmisbaar voor een cursus.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 139 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.