Meerdere malen is mij ter ore gekomen dat er door diverse telecom aanbieders strijdig gehandeld wordt met de Telecommunicatiewet.
In het onderhavige dossier aandacht voor Telfort.
Bij deze roep ik jullie dan ook om jullie ervaringen en/of klachten over Telfort op te schrijven.
Daarbij is jullie reactie met name van belang, indien:
1 - een zakelijk abonnement afgesloten is in de jaren 2008, 2009 of 2010
2 - het klantnummer met 95, 96, 97 en vooral 98 begint
3 - contracten voor bepaalde tijd gesloten zijn (welke door Telfort veelal als onbepaalde tijd aangemerkt worden)
4 - een verschil is tussen de datum van ondertekening en de datum waarop de overeenkomst op facturen is toegepast
In voorgenoemde (en overige) gevallen is het zeer waarschijnlijk dat Telfort meerdere malen haar verplichtingen uit hoofde van de Telecommunicatiewet en/of de gesloten overeenkomst niet is nagekomen.
Mochten er afdoende reacties zijn, dan zal:
- de OPTA daarin geconsulteerd worden, en/of
- overige bevoegde instanties (met inbegrip van de bevoegd rechter) het dossier voorgelegd worden
Ik hoop dan ook dat er diverse reacties binnenkomen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
admiraal
admiraal
Beste HigherLevel gebruikers,
Meerdere malen is mij ter ore gekomen dat er door diverse telecom aanbieders strijdig gehandeld wordt met de Telecommunicatiewet.
In het onderhavige dossier aandacht voor Telfort.
Bij deze roep ik jullie dan ook om jullie ervaringen en/of klachten over Telfort op te schrijven.
Daarbij is jullie reactie met name van belang, indien:
1 - een zakelijk abonnement afgesloten is in de jaren 2008, 2009 of 2010
2 - het klantnummer met 95, 96, 97 en vooral 98 begint
3 - contracten voor bepaalde tijd gesloten zijn (welke door Telfort veelal als onbepaalde tijd aangemerkt worden)
4 - een verschil is tussen de datum van ondertekening en de datum waarop de overeenkomst op facturen is toegepast
In voorgenoemde (en overige) gevallen is het zeer waarschijnlijk dat Telfort meerdere malen haar verplichtingen uit hoofde van de Telecommunicatiewet en/of de gesloten overeenkomst niet is nagekomen.
Mochten er afdoende reacties zijn, dan zal:
- de OPTA daarin geconsulteerd worden, en/of
- overige bevoegde instanties (met inbegrip van de bevoegd rechter) het dossier voorgelegd worden
Ik hoop dan ook dat er diverse reacties binnenkomen.
MvG
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/32040-telecommunicatiewet-telecom-overeenkomsten-dossier-telfort/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
13 antwoorden op deze vraag