• 0

Geweldig game idee ...denk ik maar hoe ten gelde maken

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Toevallig gisterenavond een site gezien over Crowd investeringen.

http://www.crowdaboutnow.com/CrowdAboutNow/

 

Op basis van jou bericht zat ik aan de Stolen Couch Games te denken die hierop vermeld staan.

Deze hebben als ontwikkelteam vanuit deze site een X bedrag investering verkregen om hun project te realiseren.

 

Mocht je een team hebben / bij elkaar kunnen krijgen en er zijn nog niet gedekte kosten, dan is deze site misschien een optie.

Anderzijds is het misschien mogelijk om dit specifieke team te benaderen met de vraag of zij jouw idee als vervolg project uit willen voeren.

 

P.S. Dit is een ter info, aangezien ik tot gisteravond ook niet wist dat deze bestond.

 

Cheers,

 

Link naar reactie
  • 0

De Fontys (hogeschool in Eindhoven) heeft een game development/design opleiding. Ze zijn jaarlijks op zoek naar opdrachten vanuit het bedrijfsleven. Studenten ontwikkelen dan games voor bedrijven. De rechten van het eindproduct zijn volgens mij volledig van jou. Misschien dat dit een goede start kan zijn? Ik heb waarschijnlijk nog wel een contact voor jou, hij is docent van die opleiding. Mocht je interesse hebben PM mij even.

Honesty: the key to sustainable success in work, business and life.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 245 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.