• 0

Google Certified Examen

Ik ben op termijn van plan Google Certified Partner te worden. Ik heb me daar gisterenavond voor aangemeld en ik heb gezien dat je daar 5 examens moet afleggen elk ter waarde van $50 voor zo'n examen te kunnen afleggen.

 

Ik ben van mening als je al die leerstof geleerd hebt dat je dan wel alle tips en trucs wel kent van onder andere Adwords - Analytics - ...

 

Mijn vraag is in feite heeft iemand hier al zo'n examen afgelegd en wat was jouw ervaring en voorbereidingswerk erbij?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Beste SeoTube,

 

Als je dagelijks bezig bent met het beheren van Adwords accounts is het examen niet zo heel erg moeilijk, het enigste "probleem" is dat het best wel veel vragen zijn die je in een relatief korte tijd moet beantwoorden. (je hebt dus geen tijd om dingen rustig op te zoeken op het internet) Ik raad je dan ook aan om al het cursus materiaal goed te bestuderen en vooral ook toe te passen en te testen op je eigen advertenties (en dus niet die van je klanten, je weet het als je test gaat het wel eens niet zoals je wenst)

 

Succes met de studie en de examens, indien je vragen of hulp nodig hebt dan hoor ik het wel van je...

(Ik ben al een aantal jaren Google Certified Partner)

 

Groeten Joost

Don't give up so easily

Have some faith and you will see

Try again...try again

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 176 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.