• 0

Software t.b.v. taakmanagement gezocht

Ik ben op zoek naar software waarmee je openstaande taken binnen je organisatie kunt managen. De functionaliteit hoeft niet heel uitgebreid te zijn. Het volgende dekt de lading wel:

 

[*]Taken toewijzen aan jezelf of collega's

[*]Prioriteit aangeven

[*]Eventuele deadline

[*]Categorie (niet per sé nodig, wel handig)

[*]Overzichten openstaande taken per collega, categorie, al dan niet voorbij deadline

 

Kent iemand hier een goed pakket voor (mag evt. webbased)?

Arjan Vos Business Solutions - Haal winst uit uw administratie!

 

(En financieel directeur bij een internationale groothandel in sportartikelen, ik reageer ook vanuit dat perspectief als "ik"/"wij")

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 0

Dank je. Ziet er heel aardig uit. Ik heb bij nader inzien toch iets meer wensen:

[*]Taken toewijzen aan jezelf of collega's

[*]Prioriteit aangeven

[*]Eventuele deadline

[*]Categorie

[*]Overzichten openstaande taken per collega, categorie, al dan niet voorbij deadline

----

[*]Geplande taken (iedere 20e van de maand, iedere 1e vrijdag van de maand, iedere 1e donderdag van het kwartaal, etc.)

[*]Mogelijkheid om taken te verschuiven naar een andere categorie

[*]Taken toekennen aan meerdere personen, maar niet meteen aan iedereen

Arjan Vos Business Solutions - Haal winst uit uw administratie!

 

(En financieel directeur bij een internationale groothandel in sportartikelen, ik reageer ook vanuit dat perspectief als "ik"/"wij")

Link naar reactie
  • 0

MS Outlook als dat al je mailprogramma is

Voor zover ik weet heb je daar niet alle (openstaande) taken van alle collega's in één overzicht? Ik wil er natuurlijk wel een beetje controle op houden :P

En wat ik daar irritant vind, is dat de weergave telkens terug springt naar 'eenvoudige weergave' wanneer ik naar de taken van een andere collega ga.

Arjan Vos Business Solutions - Haal winst uit uw administratie!

 

(En financieel directeur bij een internationale groothandel in sportartikelen, ik reageer ook vanuit dat perspectief als "ik"/"wij")

Link naar reactie
  • 0

Wij werken al jaren met Redmine. Een webbased issuetracker. Eigenlijk bedoeld voor software ontwikkeling. Maar kan je ook prima gebruiken voor andere projecten. Makkelijk met taken onderverdelen in subtaken. Maar ook zien hoeveel procent van de openstaande taken je al afgesloten hebt ten opzichte van de volgende oplevering van een project(onderdeel).

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 226 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.