Ik heb een werkmaatschappij waar mijn holding een belang heeft van 100%. De werkmaatschappij wil ik liquideren. Mijn holding heeft nog € 1.500 tegoed van de werkmij maar daar is geen geld meer. Als ik de Werkmij ophef kan ik de vordering die ik op de werkmij heb dan simpelweg afboeken en als verlies nemen in de holding ) en dus als winst in de werkmij ?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
appel71
appel71
Ik heb een werkmaatschappij waar mijn holding een belang heeft van 100%. De werkmaatschappij wil ik liquideren. Mijn holding heeft nog € 1.500 tegoed van de werkmij maar daar is geen geld meer. Als ik de Werkmij ophef kan ik de vordering die ik op de werkmij heb dan simpelweg afboeken en als verlies nemen in de holding ) en dus als winst in de werkmij ?
Vr. gr.
Jurgen
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/32210-opheffen-werkmij-met-schuld-aan-moeder/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag