• 0

(Post)adres in België

Hallo iedereen, allereerst ik ben nieuw hier en ik hoop dat ik het goed doe :-)

Ik kon mijn vraag niet elders (beantwoord) vinden (op dit forum) vandaar dat ik deze nieuwe vraag post.

 

Ik ben al 8 jaar ondernemer in Nederland en eigenlijk gaat het best goed! We willen eigenlijk naast de Nederlandse markt ook de Belgische markt benaderen, we hebben nu al wel Belgische klanten, maar dat zijn er een handje vol.

 

Ik merk dat er voor Belgische klanten een aantal drempels zijn:

- Geen Belgische bankrekening

- Geen Belgisch telefoonnumer

- Geen Belgisch adres

 

In middels ben ik aardig gevorderd en beschikken we over een Belgisch VoIP telefoonnummer en wordt ik maandag teruggebeld door de Belgische ING om de aanvraag van de Belgische bankrekening af te ronden.

Daarnaast hebben we inmiddels een belgische website en emailadressen op ons .be domein.

 

Het enige waar ik nog tegen aanloop is het adres, we zouden een Postbus kunnen openen, maar daar voel ik om de volgende redenen niet veel voor:

- We moeten dan periodiek de post ophalen in België

- Enkel een postbus staat niet betrouwbaar

 

Ik ben eigenlijk opzoek naar een partij die een adres beschikbaar stelt en alle binnengekomen post (het liefst digitaal) doorstuurt. Het liefst natuurlijk op basis van kosten per poststuk, maar een eventueel maandelijks abonnement is ook een optie.

 

In de Verenigde Staten hebben we een dergelijke constructie via de firma 'VIAddress.com', deze berekenen enkel een vergoeding per doorgestuurd poststuk. Ik weet dat er meerdere van dit soort bedrijven zijn, ook bedrijven (MyUS, Borderlinx etc. etc.) die actief zijn in het Verenigd Koninkrijk, Frankrijk en een aantal andere europese landen, maar ik heb nog geen bedrijf gevonden die actief is in België.

 

Kasper

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

je kan er ook voor zorgen dat je een adres hebt in Belgie, maar dat de post die daarnaar gestuurd wordt automatisch wordt doorgezonden naar je adres in Nederland. Dit kan via de service DO MY MOVE van de Post.

Deze contracten worden aangegaan voor 4 maanden en je kan telkens verlengen.

http://www.bpost.be/site/nl/residential/letters-cards/absence-move/domymove.html

van belgie naar buitenland kost 70 euro per 4 maanden.

 

succes !

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 198 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.