• 0

Hoe doelgroep starters te bereiken?

Beste HigherLevelers,

 

Wij zitten momenteel met een vraag waar we niet zo makkelijk antwoord op kunnen vinden.

Vandaag hebben wij met onze onderneming de metro krant bereikt.(zonder hiervoor te betalen)

 

Veel klanten zullen we hiermee niet bereiken maar we hebben al wel een soort van status opgebouwd zeg maar.

Wij willen presentaties gaan geven. (IT stuff)

 

Onze doelgroep: Starters & MKB.

 

Nu willen wij best wat geld investeren zodat wij deze doelgroep makkelijk en snel kunnen bereiken.

 

Alleen is het volgende:

 

KVK kan ons niet helpen en stuurde ons door naar verenigingen voor starters

Verenigingen voor starters zien hier ook geen aandeel in omdat we zelf ook starters zijn en eerst lid moeten worden.

 

Nu is onze vraag:

 

Hebben jullie een effectieve manier om starters te benaderen.

Ik zie ons zelf ook niet echt mails versturen naar bedrijven omdat niemand hier op zit te wachten.

 

[titel aanpassen - mod]

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hebben jullie een effectieve manier om starters te benaderen.

 

Je kunt adverteren op een hele bende websites gericht op startende ondernemers. Dat kan vaak direct, of via Google Adwords.

 

Je kunt adressen kopen bij de KvK van elke nieuwe inschrijving in het handelsregister en direct mail sturen (per post).

Link naar reactie
  • 0

Adressen inkopen bij kvk is niet een vorm van effectief je doelgroep benaderen denk ik.

Uit ervaring weet ik dat maar 5% deze post / e-mails (bijna spam wil ik het noemen) leest.

 

Graag zou ik willen investeren in wat misschien wat duurdere mogelijkheden maar wel effectievere.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 215 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.