• 0

Startpagina maken

Hallo,

Mijn naam is brian en ik wil een startpagina maken.

Ik wil dit via een opensource programma doen (osscommerce, magento)

maar welke van al die opensource raden jullie mij aan? of bestaat er nog iets anders om zoiets te maken?

 

Bij het maken van de startpagina wil ik dat:

- Ik zelf alles kan veranderen

- Het zelf zoekvriendelijke kan maken voor google enz

- De sites op mijn startpagina betalen per click

- Dat als iemand op de startpagina komt en ik hem doorlink naar de site waar hij hem op klikt.

En hij koopt iets op de website dat ik dat kan zien.

 

Alvast bedankt voor de reacties

tips zijn altijd welkom

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

13 antwoorden op deze vraag

  • 0

Bedoel je met startpagina daadwerkelijk een pagina met alleen links naar andere sites of..? (Omdat je software voor webshops als voorbeeld geeft)

 

Je kan redelijk eenvoudig je eigen startpagina dochter aanmaken via hun programma. Je kan dan betaalde links er op zetten. Of dat is wat je wilt weet ik niet.

 

Verder is startpagina eigenlijk alleen een website met uitgaande links. Dat is verder niet zo spannend en zelfs redelijk eenvoudig te typen in wordpad dmv. html.

Wat je in feite zoekt is een affiliate- of banner programma, waarmee je clicks kan registreren om die in rekening te brengen bij je klanten.

 

Maar euh.. er is een reden dat de originele startpagina en haar vele dochters nauwelijks meer gebruikt worden. Men zoekt niet meer via sites met een verzameling aan links, maar via een zoekmachine als Google ;)

Link naar reactie
  • 0

Verzamel sites met alleen linkjes zijn er inderdaad al miljoenen van. Als je dit van plan bent, zou ik er er niet aan beginnen. Op bv. MOD EDIT: NO SPAM zie je een site met dezelfde doelstelling, alleen proberen ze daar de bezoeker langer op de site te houden door wat info over producten en bedrijven te schrijven.

 

Alleen een simpele startpagina? Niet aan beginnen!

Sexshop Slaapkamerspeeltjes.NL - De ondeugendste online sexshop van de Benelux! Voor de spannendste sextoys
Link naar reactie
  • 0

Ja, ik wil ook niet zomaar alleen linkjes op een website er zit wel een gedachten achter.

 

En ik wil inderdaad zoals wouter zei kliks registreren zodat ik het in rekening kan brengen bij de klanten.

Maar ik wil ook dat als men op mijn startpagina op een site klikt en iets koopt op die site dat ik dat ook in rekening kan brengen.

 

Zoiets als afflicatie daisycon enz ook doen.

 

Via wat kan ik zoiets maken? Moet ik dan aan Magento denken of iets anders?

Link naar reactie
  • 0

Ow okee bedankt, ja ik wist dat magento voor webshops was maar dacht misschien is het ook voor een startpagina te bouwen maar niet dus:D

 

Ik wil zoiets ongeveer maken: http://webwinkel.startpagina.nl/

 

En bedankt voor dat forum dat je mij gaf ik heb daar ook de vraag gesteld. Maar ik zag dat die forum niet zo goed bezocht werdt dus hopelijk kennen mensen me hier ook nog helpen:)

 

Die link die je geeft, waarom zou je bezoeker naar z'n site willen komen? Het is alleen maar 1 pagina met waardeloze linkjes. Via de Google zoekresultaten zul je ze ook niet trekken, want Google is ook niet zo happig op dit soort sites. Dus je kunt denk ik beter afstappen van het startpagina idee en je pijlen richten op een inhoudelijke site en daarmee bezoekers proberen te trekken.

 

Voorbeelden van eenvoudige affiliate systemen zijn Joomla met wat affiliate plugins, wordpress met wat plugins of affilistore (normaal of enhanced 2.5.x). Om je in te lezen op een forum zou ik je een eerder een amerikaans/Brits forum aanraden, want daar leeft affiliate marketing meer dan in Nederland.

 

Maar er komt echt wel wat meer bijkijken dan alleen een site met wat linkjes maken en achterover hangen en het geld binnen zien stromen... Denk hier dus eerst goed over na.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 68 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.