Beste ondernemers, ik ben nieuw op dit forum (dit is mijn eerste post!) en ben blij dat ik eindelijk eens de tijd heb genomen om me hier te registreren. Ik hoop hier regelmatig wat tijd door te brengen om meer te weten te komen over de mogelijkheden op het gebied van (internationaal) ondernemen.
Mijn eerste vraag als newbie zijnde aan jullie is de volgende:
Ik woon in Duitsland, 50 meter over de Nederlandse grens.
Mijn bedoeling is om aan uitsluitend Nederlandse consumenten auto-artikelen te gaan verkopen.
Deze artikelen neem ik af bij een Duitse aanbieder.
Hoe kan ik dit het beste aanpakken?
Een Duits bedrijf oprichten en op die manier internationaal zaken doen?
Of juist een Nederlands bedrijf oprichten en mijn eigen goederen importeren?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
ClevenGroup
ClevenGroup
Beste ondernemers, ik ben nieuw op dit forum (dit is mijn eerste post!) en ben blij dat ik eindelijk eens de tijd heb genomen om me hier te registreren. Ik hoop hier regelmatig wat tijd door te brengen om meer te weten te komen over de mogelijkheden op het gebied van (internationaal) ondernemen.
Mijn eerste vraag als newbie zijnde aan jullie is de volgende:
Ik woon in Duitsland, 50 meter over de Nederlandse grens.
Mijn bedoeling is om aan uitsluitend Nederlandse consumenten auto-artikelen te gaan verkopen.
Deze artikelen neem ik af bij een Duitse aanbieder.
Hoe kan ik dit het beste aanpakken?
Een Duits bedrijf oprichten en op die manier internationaal zaken doen?
Of juist een Nederlands bedrijf oprichten en mijn eigen goederen importeren?
Graag jullie advies! Bij voorbaat mijn dank!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/32359-ondernemen-in-nederland-verkoop-van-duitse-artikelen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag