Beste ondernemer,

Voor mijn studie aan de Vrije Universiteit Amsterdam doe ik onderzoek naar flexibiliteit in startende ondernemingen. Het zou enorm helpen als ondernemers de vragenlijst invullen. Dit kost ongeveer 5 minuten van uw tijd. De samenvatting van de resultaten zal ik na het onderzoek op dit forum. Ook zal het eindrapport via de Vrije Universiteit Amsterdam online geplaatst worden (http://www.ubvu.vu.nl/). De vragenlijst is hier te vinden:

Vragenlijst

Alvast bedankt voor uw moeite!

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

• 0

Twee puntjes uit de gebruiksvoorwaarden die je geaccepteerd hebt toen je lid werd:

Wij zijn een ondernemersforum. Aan huiswerkvragen doen wij niet.

In het verleden zijn wij overspoeld met enquetes (m.n. van studenten). Enquetes bieden geen inhoudelijk toegevoegde waarde en worden niet gewaardeerd op Higherlevel.nl

• 0

Beste Wouter,

Dit geen huiswerkvraag, maar een vraag aan bijdrage aan wetenschappelijk onderzoek in het veld van ondernemerschap. De enquête zelf voegt misschien inhoudelijk weinig toe, echter lijken mij de onderzoeksresultaten wel degelijk interessant voor ondernemers, waarbij de relatie tussen ondernemingsflexibiliteit en groei van startende ondernemingen wordt onderzocht.

• 0

Beste Vincent,

dan vind ik het erg sneu voor je, maar om te voorkomen dat we verzuipen in onderzoeksverzoeken zet ik er hier toch een slot op.

Destijds is hiertoe daarom besloten en ook in onze algemene gebruiksregels vastgelegd.

Wens je overigens alle succes met je wetenschappelijk onderzoek.

marco

HL Admin

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar