• 0

Problemen met domeinnaam

Hoi,

 

Ik had een vraag over me domeinnaam, welke ook ook zo heb ingeschreven in Kvk.

 

 

www .online-gameshop.nl

 

Nu zit ik een beetje met het feit...ga ik hier ineens problemen mee krijgen, omdat hier ook al andere mensen een "lijkende" domeinnaam hebben?

 

onlinegamershop.nl

 

onlinegameshop.nl (deze ziet er niet actueel uit...staan oude games op. En heb contact proberen te leggen met eigenaar om te kijken of ik domein over zou kunnen kopen)

 

Alvast bedankt voor een reactie!

 

Mvg,

Mike

 

 

 

http://www.jugador.nl Online Gameshop
Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Nu zit ik een beetje met het feit...ga ik hier ineens problemen mee krijgen, omdat hier ook al andere mensen een "lijkende" domeinnaam hebben?

 

Dat zou kunnen, als de andere partij zich kan beroepen op de handelsnaamwet, het merkrecht, redelijkheid en billikheid, misleiding etc. Maar het kan ook zijn dat het recht jou beschermt tegen andere partijen met een gelijkende naam. Het hangt ervan af wie het hoe gebruikt, sinds wanneer, of de naam geregistreerd is als merk etc.

Link naar reactie
  • 0

 

Die naam is niet geregistreerd als merk. Kan dat ook niet zijn, want het is beschrijvend. Net als waterkraan en kaasschaaf. Acceptatie door KvK als handelsnaam is zelfs discutabel.

 

Kan je daar problemen mee krijgen? Je, kan met alles problemen krijgen. Als je geen problemen wil krijgen, moet je geen ondernemer worden. Problemen zijn gezond, je wordt er sterker van. Daar moet je op trainen. Dan ben je voorbereid. Trainen doe je oa door goed onderzoek te doen. Dat kan prima op dit forum.

 

Om je te helpen bij die training, doe ik dit topic op slot.

 

Zelf doen.

 

Ondernemen!

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 178 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.