Misschien een simpele vraag voor jullie, maar voor mij lastig...
Waar kan ik het beste een eenvoudig houten tuinmeubel inkopen?
Onlangs heb ik een heel leuk, eenvoudig tuinmeubeltje gekocht in China op een lokaal marktje gekocht voor 8 RMB bij een eenvoudig stalletje. Het tuinmeubel is voor 90% gemaakt van hout, erg primitief en eenvoudig te produceren. De verwachte kostprijs ex works is ongeveer 1 euro.
Waar kan ik een dergelijk tuinmeubeltje het beste laten maken als ik een container naar Nederland wil laten komen? Ongeveer 3,000pcs in een 20ft?
- China? Welke provincies staan bekend om hun houtproductie?
- EU? Welke land?
- Vietnam?
- Filippijnen?
- Indonesie?
De loonkosten in China zijn de afgelopen jaren hard gestegen. Is het nog wel interessant om een dergelijk product in China te maken? Of zeggen jullie ga shoppen in de regio? Of misschien dichter in de buurt?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
bazztiaan
bazztiaan
Beste,
Misschien een simpele vraag voor jullie, maar voor mij lastig...
Waar kan ik het beste een eenvoudig houten tuinmeubel inkopen?
Onlangs heb ik een heel leuk, eenvoudig tuinmeubeltje gekocht in China op een lokaal marktje gekocht voor 8 RMB bij een eenvoudig stalletje. Het tuinmeubel is voor 90% gemaakt van hout, erg primitief en eenvoudig te produceren. De verwachte kostprijs ex works is ongeveer 1 euro.
Waar kan ik een dergelijk tuinmeubeltje het beste laten maken als ik een container naar Nederland wil laten komen? Ongeveer 3,000pcs in een 20ft?
- China? Welke provincies staan bekend om hun houtproductie?
- EU? Welke land?
- Vietnam?
- Filippijnen?
- Indonesie?
De loonkosten in China zijn de afgelopen jaren hard gestegen. Is het nog wel interessant om een dergelijk product in China te maken? Of zeggen jullie ga shoppen in de regio? Of misschien dichter in de buurt?
Alvast bedankt!
Groet
Bazztiaan
[titel ingekort - mod]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/32468-waar-houten-tuinmeubel-inkopen-twv-1-euro-fcl-20ft/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
13 antwoorden op deze vraag