Mijn vriend en ik hebben het idee om een drankje op de markt te brengen. Nu zitten wij met de vraag hoe dit uberhaupt geproduceerd kan/moet worden. Het is namelijk een mix van 2 bestaande dranken. Moet er dan, om het eigen te maken, een niet recept ontwikkeld worden in een lap? Zo ja, hoe en waar? Of mogen deze 2 producten gewoon gemixt worden in overleg met die 2 bedrijven..?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
17december
17december
Hallo!
Mijn vriend en ik hebben het idee om een drankje op de markt te brengen. Nu zitten wij met de vraag hoe dit uberhaupt geproduceerd kan/moet worden. Het is namelijk een mix van 2 bestaande dranken. Moet er dan, om het eigen te maken, een niet recept ontwikkeld worden in een lap? Zo ja, hoe en waar? Of mogen deze 2 producten gewoon gemixt worden in overleg met die 2 bedrijven..?
Groetjes!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/32485-nieuw-gemixt-drankje-wat-mag-en-hoe/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag