Momenteel hard aan het werk om de contents die op mijn website komen aan het vertalen in 4 talen (bron taal + 4 talen). Je moet het zien als headers, categorieën, artikelen enz. die in verschillende talen komen. Zijn er toevallig standaard "tools" buiten (google translator, babelfish) die je kunt gebruiken om sneller te werk te gaan. Ik heb een lijst van +- 15.000 woorden. En van deze 15.000 woorden moeten ook nog in 5 talen vertaald worden. !!!
Heb er al een paar duizend af alleen lijkt er geen einde aan te komen en het neemt veel tijd in beslag ???.
Zijn er misschien snellere manieren om dit voor elkaar te krijgen?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
L.A.
L.A.
Beste HL's,
Momenteel hard aan het werk om de contents die op mijn website komen aan het vertalen in 4 talen (bron taal + 4 talen). Je moet het zien als headers, categorieën, artikelen enz. die in verschillende talen komen. Zijn er toevallig standaard "tools" buiten (google translator, babelfish) die je kunt gebruiken om sneller te werk te gaan. Ik heb een lijst van +- 15.000 woorden. En van deze 15.000 woorden moeten ook nog in 5 talen vertaald worden. !!!
Heb er al een paar duizend af alleen lijkt er geen einde aan te komen en het neemt veel tijd in beslag ???.
Zijn er misschien snellere manieren om dit voor elkaar te krijgen?
Mvg,
Labs
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/32505-slimme-manier-tool-om-de-contents-in-verschillende-talen-te-vertalen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
22 antwoorden op deze vraag