• 0

Waar vind ik een dynamische AEX chart?

Goedemorgen,

 

ik ben op zoek naar een AEX graphic chart om te plaatsen op een website. Ben al even aan het zoeken maar kan nog niet de juiste oplossing vinden.

De data moet uiteraard telkens ververst worden, een simpele afbeelding volstaat niet.

 

Mocht er iemand een tip hebben dan hoor ik het graag. Bij voorkeur iets als die van DFT en niet die van aex.nl. Die info van belegger.nl zou ook ideaal zijn.

 

Alvast bedankt.

 

Groet,

 

Ruben

 

[titel aangepast - mod]

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hi,

 

Ik gebruik meestal deze. Hij ververst elke twee minuten en komt direct van de bron. Je kan ook nog de Height en Width zelf aanpassen.

 

link

 

PS - Ironisch dat hij nou net vandaag niet lijkt te verversen. Geloof me, ik gebruik deze chart al 10 maanden en nooit problemen mee.

Link naar reactie
  • 0

Ja hoor hij doet het! Weet je toevallig ook hoe ik deze op een kortere tijd kan zetten, ipv de hele dag als x-as b.v. 3 of 4 uur, geeft een wat duidelijker beeld.

 

Je maakt mijn dag helemaal goed als je ook zoiets hebt voor de koersen van AEX en valuta...

Wellicht ben je inmiddels al voorzien maar je kunt voor wat uitgebreidere mogelijkheden ook prima kijken naar Yahoo Finance, daar kun je grafieken vinden van eigenlijk alle aandelen en wisselkoersen en als je de 'basic chart' gebruikt kun je direct de url van de afbeelding kopiëren en hergebruiken.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 191 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.