Ik ben sinds kort ingeschreven bij kvk/belastingdienst en wil nu dus lales volgens het boekje doen. Op het moment moet ik 2 particulieren betalen voor een beleverde dienst/product, alleen mijn vraag is hoe ik volgens de regels moet doen.
De 2 gevallen:
- overname van een domeinnaam voor een aanzienlijk bedrag. Degene van wie ik het koop is patriculier.
- freelance webdesign. Spreekt voor zich.
Beiden zeggen dat ze zelf geen btw-factuur uit kunnen/mogen schrijven, is dat zo?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
wtmedia
wtmedia
Ik ben sinds kort ingeschreven bij kvk/belastingdienst en wil nu dus lales volgens het boekje doen. Op het moment moet ik 2 particulieren betalen voor een beleverde dienst/product, alleen mijn vraag is hoe ik volgens de regels moet doen.
De 2 gevallen:
- overname van een domeinnaam voor een aanzienlijk bedrag. Degene van wie ik het koop is patriculier.
- freelance webdesign. Spreekt voor zich.
Beiden zeggen dat ze zelf geen btw-factuur uit kunnen/mogen schrijven, is dat zo?
Groet,
Wouter
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/3261-uitbetalen-aan-particulieren/Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag