• 0

Inschrijvingsformulier Eenmanszaak KVK

Hallo,

 

Ik ga een eenmanszaak starten en moet daarvoor zoals jullie waarschijnlijk weten een inschrijvingsformulier voor invullen voor de KVK. Toen ik dat aan het doen was stuitte ik op een vraag waar ik nog niet helemaal zeker van ben wat ik daar ga invullen.

 

Het is vraag 2.5 "Verkoopt het bedrijf producten aan consumenten?" met de opties JA en NEE(vrij logisch ;D).

 

Ik ga een bedrijf starten dat aan webdesign en internet marketing doet en verkoopt in wezen geen producten aan de consument. Maar ik ben van plan dit in de toekomst wel te gaan doen maar ben hier dus nog niet 100% zeker van.

 

Weet iemand wat ik het beste kan invullen bij deze vraag? Zitten er voordelen of nadelen aan als ik mij inschrijf als productverkoper aan de consument? En levert het problemen op als ik nu (al) invul dat ik producten verkoop?

 

Alvast bedankt!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik kan het mis hebben, maar volgens mij is deze vraag alleen relevant voor de statistiek bij de kvk en wellicht voor de bedrijfsgegevens die zij verkopen.

 

Strict genomen zou ik overigens wel 'ja' kiezen omdat het een enkele keer voorkomt dat particulieren (starters) al investeringen doen voor een toekomstig bedrijf terwijl ze nog (net) niet 'langs de kvk' geweest zijn.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 248 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.