• 0

Creditbetaling ontvangen zonder factuur, hoe inboeken?

Beste,

 

Ik heb vorige maand mijn Google Adwords account opgezegd waar destijds nog geld opstond,

dit geld heb ik laten crediteren en is vervolgens terug overgemaakt naar mijn creditcard (Welke stond gekopeld aan mijn adwords account).

 

Alleen nu ik de factuur van afgelopen maand wil ophalen, staat deze terugbetaling hier niet tussen. Hoe kan ik deze terugbetaling inboeken in mijn boekhouding zonder creditfactuur?

 

Bedankt,

Groeten Yannick

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Alleen je verbruikte adwords saldo boeken misschien?

Dus niet de totale boeking van je creditcard naar adwords destijds.

Ik heb in mei 100 euro gestort op mijn Adwords-account, dus deze factuur is al verwerkt in mijn boekhouding. Nu heb ik dus in Juni 33 euro terug ontvangen na het annuleren van mijn account. Dus ik kan (Denk ik dan toch, misschien ben ik hier mis?) dan toch niet meer alleen het verbruikte adwords boeken aangezien de vorige boeking al verwerkt is.

+ Als ik toch dit zou wijzigen, zou mijn bankboek niet meer kloppen aangezien het creditcard bedrag dan niet zou kloppen met de bijbehorende facturen. Dus ik denk dat dat in mijn geval geen optie is.

 

Is het anders evt. een mogelijkheid van bijvoorbeeld van een andere Adwords-account waarover ik beschik dit bedrag met 33 euro verlaag zodat het wel zou kloppen? Het blijft tenslotte bij hetzelfde bedrijf Google en de BTW blijft hetzelfde, of is dit niet toegestaan?

Link naar reactie
  • 0

Je hebt het al verwerkt in je boekhouding, maar dit zou je nog kunnen veranderen misschien?

en een suppletie aangifte van de btw over het 2e kwartaal doen?

alleen vraag 4b, diensten uit landen binnen de EU aan mij verricht   , verandert dan iets

evenals vraag 5b, maar het uiteindelijke saldoverschil is nul.

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 83 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.